Адам Селман став креативним директором бренду
Victoria’s Secret обрали креативного директора: ним став Адам Селман. Він розробляв костюми Ріанни і був головним дизайнером бренду співачки Savage X Fenty.
Адам Селман – новий креативний директор Victoria’s Secret.
Компанія Victoria’s Secret & Co. оголосила про низку стратегічних кадрових призначень, спрямованих на прискорення зростання її відомих брендів. Як заявили у компанії, вони прагнуть зосередитися на клієнтах та експертизі в галузі брендингу та використовувати наявні сильні позиції. Одним із ключових стало призначення Адама Селмана на посаду старшого віцепрезидента та креативного директора.
“Адам Селман – візіонер та креативний лідер, який поєднує сміливий дизайн з потужним сторітелінгом бренду. Він сформував деякі з найбільш значущих моментів у світі моди завдяки своєму впізнаваному естетичному стилю, інклюзивному підходу та глибокому розумінню взаємозв’язку стилю та попкультури”, – прокоментували подію у Victoria’s Secret & Co.
Новий креативний директор офіційно приєднається до компанії 14 квітня.
Адам Селман поєднує креативність, має досвід у галузі та навички створення брендів. Він заснував власні марки Adam Selman та Adam Selman Sport (A.S.S.), які полюбилися покупцям за іронічний, стильний та функціональний дизайн. До останнього часу Адам був головним дизайнером у бренді Ріанни Savage X Fenty. Там він займався запуском нових ліній активного та домашнього одягу.
Кар’єру в моді розпочав під наставництвом дизайнера Залді Гоко, який створював крила моделям для шоу Victoria’s Secret. Адам Селман працював із такими зірками, як Майкл Джексон, Леді Гага та Брітні Спірс. У 2010 році почав працювати самостійно. Він створював образи для світових турів Бейонсе, Lorde, Кеті Перрі. А також розробив костюми для виступів Ріанни на шоу Victoria’s Secret.
До складу Victoria’s Secret & Co. входять бренди Victoria’s Secret, PINK і Adore Me. Компанія спеціалізується на колекціях білизни, повсякденного одягу, піжам, купальників, домашнього та спортивного одягу, парфумів, косметичних засобів для тіла. Компанія представлена у понад 1 380 роздрібних магазинах у майже 70 країнах.
Фото: Danielle St. Laurent