Ретро-мотиви та незмінна класика – підготовка до холодного сезону розпочалася!
Багато хто виявився не готовим до того, що ще кілька днів тому м’яка та комфортна погода зміниться вітрами, дощами та ознакою справжніх холодів. І якщо надіти пальто тепліше не складає проблем, оскільки стильні тренди ми вже обговорили і не раз, то головні убори поки що залишаються головною загадкою сезону.
Для більшості жінок тема всіляких капелюшків, кепок і беретів є не менш травматичною, ніж думки про те, що припинити їсти перед сном життєво необхідно для вашої фігури. Хочеться виглядати круто та стильно, але у 80% випадків ми зупиняємо свій вибір на звичних та нудних аксесуарах. Дівчата бояться експериментів, адже підібрати ідеальний головний убір під форму обличчя часом є важким випробуванням навіть професійних стилістів. Сьогодні ми хочемо познайомити вас з 9 актуальними трендами, які доведуть, що знайти свій ідеальний капелюх на осінь-зиму 2020/21 набагато простіше, якщо на допомогу приходять подіумні тренди у зв’язці з грамотними рекомендаціями.
Неможливо обійтися без одного з найпопулярніших трендів будь-якого осінньо-зимового сезону. Якими б популярними були сучасні версії вінтажних тенденцій, а класика жанру завжди залишається найбільш затребуваною. В’язана біні з’явилася в колекціях таких модних будинків як Gucci і Ralph&Russo, тому ми зобов’язані приділити увагу особливостям її нинішньої версії. Кислотні відтінки, велика в’язка, контрастне окантування – просто і комфортно.
Читай також: Золота декада: Найактуальніші сережки осені 2020 та їх культурний код
Якщо ви не довіряєте вінтажним варіантам головних уборів, а від стандартної в’язаної класики вже встигли втомитися, пропонуємо згадати про актуальність хутра. У разі бренду DSquared реминисцируем про улюблені головні убори всіх хіпстерів, і із задоволенням носимо шапку-бомбер. Якщо ж ви шукаєте щось більш вишукане, то модний будинок Loewe пропонує скористатися трендом на пір’я – незвичайно та абсолютно розкішно.
Головною рисою бохо-Шика є прихильність його адептів до широкого розмаху Якщо принти, то найяскравіші і найнезвичайніші, якщо прикраси, то в неймовірній кількості, а якщо головні убори, то з найширшими полями. За час популярності косинок, бандан та панам ми й забули, наскільки розкішно виглядають бохо-тренди. У новому сезоні актуальні моделі підглядаємо у лінійках Celine и Анна Sui і носимо в парі з драматичними максі-пальто, плюшевими виробами або шкіряними тренчами.
Упевнені, що серед наших читачок знайдуться й ті, які аж до перших морозів наполегливо заперечуватимуть будь-які погодні зміни. Для них особливо актуальними стануть різні шовкові варіанти в особі бандан та тюрбанів. Зможете легко сказати, що ви не стільки дбаєте про комфорт голови, скільки про збереження вашого персонального стилю. Східні мотиви як у Guillarme або класика хіпі від Християнський Dior — можете навіть надихнутись звичною ретро-косинкою з колекцій Gucci та Dolce & Gabbana.
Читай також: Наступ 1970-х: Як повторити наймодніший макіяж осені 2020
Епоха романтизму, що вплинула розвиток подій у світі мистецтв початку 19 століття, пробивається й у сучасний сегмент fashion-індустрії. Так, бренди зі світовим ім’ям поглиблюються особливо культур різних народностей і осучаснюють символічні елементи націй. Папаха, а точніше алюзії на популярний головний убір жителів Кавказу, з’явилася і в осінньо-зимових колекціях бренду Gucci, і Dolce & Gabbana. Якщо ви налаштовані на найгучніші експерименти, то вибір для вас має бути очевидним.
Стереотипно парижанки, такі повітряні, невагомі та обов’язково драматичні, асоціюються в думках більшості з милими беретами. У суспільстві чітко утвердилася думка, що француженки чи не будь-якої погоди ходять у цих романтичних головних уборах, кокетливо залишаючи кілька пасм у обличчя. Не вкотре нагадуватимемо, що стереотипне мислення — ворог розумного, але про тренд згадаємо.
Осінньо-зимові колекції 2020/21 таких брендів як Марк Jacobs и Arbesser наповнюються зворушливими головними уборами. У разі американської марки справа обходиться класикою, а ось австрійський модний будинок пропонує свою версію оверсайзу.
Французькі дами люблять вигадувати всілякі капелюшки, скандали і салати, але також не проти і запозичити елементи, що сподобалися, з гардеробів своїх чоловіків. Осінньо-зимовий сезон 2020/21 пропонуємо асоціювати із найромантичнішою точкою Франції Бретанню за допомогою традиційних кепок. Класичні “морські” головні убори від Celine або сучасний варіант з лакованої шкіри від Dior – Вибирайте залежно від того, наскільки великий ваш градус ностальгічної чуттєвості цього сезону.
Настав час згадати часи, коли ми впивалися переглядом гангстерської саги про братів Шелбі. Стиляги з банди “Гострые козирки” явно надихали дизайнерів на створення головних уборів осінньо-зимових колекцій 2020/21. Так, практично ідентичні кепки, взяті з гардеробів Томаса та Артура, презентував італійський бренд Dolce & Gabbana – Клітка “принц Уельський” підкреслює британське походження капелюха. Akris надійшли ще простіше, і створили класичний варіант з м’якої повсті, прикрасивши його, як і раніше, актуальними. принтованими мотивами.
Ретро-моделі можна легко розглянути і на головних уборах з колекцій Lanvin і AWAKE Чи то класичний капелюшок для купання, чи модернізований варіант балаклави. Якщо взимку ви завжди мучаєтеся від нестерпних вітрів, модні будинки придумали вам зручні і практичні головні убори, в яких ви виставляєте на загальний огляд кожну рисочку вашого обличчя, і не переживаєте з приводу морозів і вітрів.
Сезон осінь-зима 2020/21 відрізняється вражаючим попитом на зростання інтересу до ретро-тенденцій і вінтажної моди. За часів небезпек, з якими незмінно асоціюється зовнішній світ, хочеться чогось теплого, ностальгічного та неймовірного затишного. Капелюхи-“таблетки”, гангстерські кепки і тактильні хутра — сезон осінь-зима 2020/21 сміливо називаємо часом змін, реінкарнацій та сміливих спроб змінитись. Нехай новий формат головного убору стане лише першим етапом вашого грандіозного перетворення. Так, ви і зможете змінити своє сприйняття вічно незручних і непрактичних капелюхів, і зможе знайти неординарний і актуальний тренд, і надихнутися на подальші трансформації гардеробу.