Гольф – такий самий символ суфражисток, як і важливий “триколор”.
Останнім часом шукати приховані смисли у тривіальних речах стало обов’язковим компонентом для аналізу дійсності. Так, навіть раціональні уми з обережністю підбирають відтінки свого гардеробу, а також неймовірно детально підходять до визначення ідеального аутфіту для співбесіди. Те, що раніше здавалося другорядним, зараз виходить на перший план, і стає найважливішим фактором позиціонування себе.
Як це не дивно, але водолазка, безумовний тренд нинішнього та майбутнього сезонів, тривалий час залишалася на задвірках модної імперії. Поколінню хіпстерів і навіть міленіалів вона здавалася чи не викликає вульгаризацією сексуальності, проте жіночність та елегантність знову на коні, а тому і базовому гольфу приділяється особлива увага. З часів розквіту водолазки, або як її ще називають “бітлівки”, минуло понад півстоліття, і лише зараз улюблений предмет гардероб Шерон Тейт, Грейс Келлі та Мерилін Монро повертає свою популярність.
І хоча здається, що водолазка — предмет споконвічно чоловічий, символ поетів-шістдесятників та всіх тих, хто заперечував офіціоз, вона також символ суфражистського руху. Сьогодні у цифрах, фактах та кінематографічних референсах ми пропонуємо вам дізнатися більше про тренд, який знаходиться у всіх на вустах.
Нескладно здогадатися, що назва класичного гольфу походить від популярної професії, представники якої досі використовують колись нововведення як уніформу. Водолази визначили тонкий светр із високим коміром як частину обмундирування, яка захищала шию від контакту з холодним металом скафандра. Втім, інші представники нижчого класу ХIХ століття також уподобали гольф, чим популяризували нинішній тренд. У 1920-х роках водолазка стає символом суфражисток, які побачили спочатку чоловічому предметі гардеробу можливість висловлюватися прямо і без натяків. Саме цим жінкам ми завдячуємо тим, що тепер можемо називати гольф та своїм предметом базового гардеробу.
Читай також: Ана де Армас розповіла, що було найскладнішим у зйомках фільму про Мерілін Монро
У середині ХХ століття водолазка стала символом філософів, учених та дослідників, на чолі яких, як головний шанувальник комфорту та розслаблення, стояв Мішель Фуко. Екзистенціалісти бачили в гольфі відсутність рамок, обмежень і всього того, що стримує людину в її природному розвитку. Це знак свободи та спокійного шику поза строгими костюмами, накрохмаленими комірцями білих сорочок та краваток.
Втім, у ХХI столітті носіння водолазки все ж таки вважається більш прерогативою жінок, як тих, хто спочатку побачив у цій безглуздій штучці масу переваг. Статус повсякденного одягу гольфу призначила актриси Грета Гарбо, а також Марлен Дітріх, які носили тренд у повсякденній реальності як доповнення чоловічого костюма — андрогінно та маскулінно.
Одрі Хепберн зробила водолазку своїм фірмовим знаком нарівні з образами Юбера де Жіванші. Її героїня із “Забавної мордочки” вбирається у чорний гольф та лакси, коли вирушає на вечір поезії філософів та творчої інтелігенції у Парижі. Таким чином, з одягу низькооплачуваних робітників водолазка перетворюється на уніформу бітників, фанатів стилю преппі та богемних акторок.
Читай також: Кейт Хадсон розповіла, як складно ростити дітей від різних чоловіків.
Мерилін Монро та Грейс Келлі як жінки з абсолютно різним підходом до визначення сексуальності також значаться у списку шанувальниць водолазки. Перша носила її вдома, позуючи іменитим фотографом і натомість пасторалі життя формату “американської мрії”. Друга зробила гольф символом королівського шику, доповнюючи нею буденні образи, віддаючи перевагу моделям без рукавів.
Варто згадати ще одну фанатку водолазок — акторку Шерон Тейт, яка трагічно загинула у юному віці від руки групи фанатиків Менсона. Втілюючи образ голлівудської блондинки у картині “Одного разу в Голлівуді”, Марго Роббі запам’ятовується глядачеві саме у чорній водолазці та білій міні-спідниці як символ нової сексуальності. Злегка незграбний, витончений і дуже тонкий. Послідовницею нової хвилі жіночності можна назвати і супермодель Твіггі, яка віддавала перевагу водолазці і як кежуальної одягу і як трансляцію своєї суперечливої фемінності.
Серед кінематографістів водолазки також мають заслужену популярність. Навіть у періоди відсутності до них інтересу з боку дизайнерів, стилісти та костюмери примудрялися впроваджувати їх у гардероби героїнь чоловічого складу розуму. Біла сукня-гольф з “Основного інстинкту” на довгі роки стала прикладом неприхованої сексуальності, а також небезпеки та підступності.
Серед сучасних картин відзначаємо Єву Поластри із серіалу “Вбиваючи Єву”, яка є фанаткою гольфів і у звичайному житті, і на роботі. У її випадку гольф – невід’ємна частина образу сильної, незалежної феміністки, яка бере управління життям у власні руки. До речі, її “занот” Вілланель також іноді приміряє водолазки, але саме в ті моменти, коли їй особливо потрібно відчути себе здатною приймати життєво необхідні рішення.
Якщо героїня фільму транслює образ сильної жінки, розумної, незалежної та самодостатньої, то можете навіть не сумніватися, що так чи інакше вона з’явиться на екрані у водолазці, як у символі, а, можливо, і декларації могутності духу та розуму. “Голфінгер”, “Той, що біжить по лезу 2049”, “Геть”, “Велика маленька брехня” – скільки референсів зможе знайти ви?