Damiano Artale for Giorgio Armani Frames of Life 2016 Campaign.

Що поєднує танцюриста, фуд-блогера, дизайнера, режисера та міс Родео? Пристрасть до своєї справи та окуляри Armani. Для нової рекламної кампанії своїх окулярів Frames of Life Armani обрали п’ятьох представників сучасних та дуже затребуваних професій з різних міст та країн. Серед них балетний танцівник із Венеції Даміано Артале, француженка та фуд-блогер Мімі Торіссон, дизайнер зі Стамбула Канер Йілдірім, міс Родео Орегон Ніколь Шрок та австрійський режисер Річард Розін.

Кожного з них фотограф Серж Геран зняв у процесі роботи. Побачивши цих стильних чорно-білих знімків не можна сказати, що їхні герої не є професійними моделями. Очевидно, кастинг був суворий. Проте результат фотосесії вражає – кадри вийшли насиченими та динамічними. А познайомитись з історією кожного учасника кампанії можна тут. До серії знімків на сайті додали ще й відео про кожного героя.

[metaslider id=34075]