У лінії Ladies Automatic швейцарського Будинку Frederique Constant з’явився годинник, побачивши який пульс відразу частішає.
Годинниковий бренд з женевською пропискою вже давно чудово зарекомендував себе на манірному годинниковому ринку. Причому однаково добре їм вдаються як чоловічі, так і жіночі моделі, адже біля керма марки стоять подружжя Алетта Бакс і Пітер Стас.
Бестселером Будинку вже багато років є лінія годинника Ladies Automatic – завдяки запатентованому в 2004 році механізму з відкритим балансом годинника у вигляді зворушливого серця. У фігурному вікні, що розташувалося в положенні «12 годин», під сапфіровим склом можна спостерігати за роботою годинника і бачити, як вони «проживають» кожну нову секунду.
Приписка Sold Out стала таким самим супутником моделі, як і діаманти, що прикрашають циферблат замість індексів. Тому в Frederique Constant часом балують поціновувачів новими «дропами». Наприклад, нещодавно колекція поповнилася двома моделями Double Heart Beat на браслетах із нержавіючої сталі із золотим покриттям або на темно-синьому ремінці зі шкіри алігатора.
Обидва годинникові механізми – швейцарські, з 26 камінням, 38-годинним запасом ходу та частотою балансу 28 000 напівколивань на годину. Як і належить серед моделей такого рангу, корпус водонепроникний і йому не страшна глибина до 50 метрів.
Також і той, і інший годинник мають накладні римські цифри на тисненому циферблаті із сатинуванням «сонячні промені», накладні діамантові індекси та відполіровані вручну срібні або вкриті рожевим золотом стрілки.
До речі, присутність серця на годиннику Frederique Constant – це не лише данина естетиці, а й певний символізм. Посланницею годинникового бренду є Гвінет Пелтроу – один із головних філантропів Голлівуду. І сьогодні годинник Ladies Automatic це не просто гарний аксесуар. $50 від кожної проданої пари жіночих годинників бренд перераховує на благодійні ініціативи, пов’язані з проблемами серця.
Починаючи з 2008 року Frederique Constant спрямовують гроші на боротьбу із захворюваннями найголовнішого органу людини. На ці кошти профільні організації закуповують медичне обладнання, фінансують дослідження у сфері серця, виділяють стипендії для студентів, які вивчають кардіологію, допомагають дитячим кардіовиділенням у всьому світі. До речі, у 2012 році співробітники та волонтери Міжнародного дитячого фонду «Серце» лікували в Україні та Домініканській Республіці 672 дитини, зокрема на гроші, пожертвовані від продажу годинників Ladies Automatic.