Новий сезон врожаю від LUTIKI вийшов у нових матеріалах та формах. Соня Солтес, дизайнерка бренду, випустила бестселлери марки у сріблі. Так, улюблені усіма і найбільш знакові браслет-спіраль, підвіска у формі насінини та каблучка-лого тепер з’явилися у білому металі.Продовжуючи у колекціях бренду тему садівництва та перетворення звичайних речей у об‘єкт колекціонування, Соня Солтес поповнила лінійку артефактів від LUTIKI і новою прикрасою. Нею стала символічна підвіска у формі зубчика часнику. Дизайнерка знаходить натхнення у садівництві та вирощує овочі на своїй мікрофермі. Щоденник садівництва Солтес викладає в Інстаграм, тож її підписники мають змогу відслідковувати референси до її майбутніх колекцій у режимі реального часу.
“Терапія природою стала для мене відкриттям ще з пандемії. А цього року вона набула для мене ще більш значущих сенсів. Навіть у найбуремніші часи робота на землі приносить мені неабиякий спокій та впевненість, що все жахливе рано чи пізне мине, і життя переможе. Вважаю цей часничок своїм оберегом“, - говорить дизайнерка.
Срібні прикраси LUTIKI ексклюзивно доступні онлайн на сайті бренду, а побачити їх також можна на виставці Tripolar у Парижі.
Фотограф: Lesha Lich
Читайте також: ПРАВНУЧКА МАРІЇ ПРИМАЧЕНКО СТАЛА ОБЛИЧЧЯМ КАПСУЛЬНОЇ КОЛЕКЦІЇ 91LAB, НАТХНЕННОЇ ТВОРЧІСТЮ ХУДОЖНИЦІ