Твоя літера — твоя історія.
Український бренд «Ні грама драми» презентує колекцію підвісів у формі літер. У новій лінійці 26 прикрас, що складаються в персональний алфавіт кожного.
Ідея колекції полягає у переосмисленні традиційного підходу, коли головна літера лише про ім’я. У «Ні грама драми» літера — це більше: спогад про місто, що стало точкою змін, про улюблену страву, людину чи суперсилу. L — як Lviv, B — як Balance чи Brave, C — як Cheeseburger.
«Алфавіт, де всі літери належать тобі — це про свободу обирати свої символи. Про те, що кожна літера стає головною в історії, яку ти пишеш щодня», — коментує співзасновниця бренду прикрас Стефанія Сагайдак.
Підвіси доступні у срібному та золотому кольорах та в двох розмірах — мінімалістичному та більш акцентному. Замовити їх можна на сайті бренду.
«Ні грама драми» — український бренд сучасного одягу і прикрас, створений у квітні 2022 року з безмежною любов’ю до української культури, природи і людей. Його айтеми носять у більш ніж 40 країнах світу. Кожний виріб має свої сенси, свою історію і свій особливий настрій.
Бренд працює виключно з українськими митцями і виробництвами, підтримуючи українську економіку, а також розвиток українського креативу і мистецтва. За словами дизайнерів, вони надихаються красою України — її багатобарвною природою, дивовижною культурою і традиціями, чарівними, хоробрими і талановитими людьми.
Фото: надані пресслужбою