Розповідаємо про події Українського тижня моди, що найбільш запам’ятовуються.
Якщо перший день Українська мода тиждень Сезон Немає Сезон гості показів намагалися згадати про те, якого це жити без загрози, що нависла над здоров’ям, то другий день вирішили присвятити повному зануренню у світ реальної та віртуальної моди. Девіз 1 вересня для всіх, хто опинився в теплих обіймах Мистецького Арсеналу, можна описати лише одним словом сталого. Саме про моду швидше практичну, ніж кутюрної, про те, як дати речам друге життя, і яке значення має онлайн-реальність для fashion
-індустрії говорили з усіх екранів та подіумів UFW.
Такі дизайнери як Ірина Джус в черговий раз продемонстрували, наскільки “гнучким” може бути одяг. Вона здатна набувати найнестандартніших форм, а також виникати буквально з двох стібків. Інші ж на чолі з Анною Арутюновою твердо наполягали на своєму: краса повинна бути присутньою в житті кожного, і чим вона яскравіша, тим значніший прогрес прилучення свого Я до модного простору. Були й інші, які вирішили вказати на потенційні можливості розвитку fashion-світу, долучивши до процесу створення одягу тих, хто щодня радує нас новими масками. Instagram. Бренд FINCH у співпраці з FFFace продемонстрували колекцію, що складається всього з двох речей, але в режимі онлайн-реальності саме вони стають найважливішою складовою наших гардеробів. Розглядаємо докладніше кожну з лінійок і визначаємо тих, кому ми готові віддати серця без залишку.
Відкривав другий день Українського тижня моди Сезон Немає Сезон показ улюбленого бренду всіх тусовщиць, які звикли жити яскраво та миттєво. Дизайнер бренду LALLIER Юлія Франц у кількох десятках образів розповіла історію сучасної світської діви, яка не може проґавити можливість відвідати найяскравіші вечірки року. Тусовка біля басейну, урбаністична зустріч в атмосфері нічних вогнів та сучасної музики – для кожного із сюжетів знайдеться образ для особливого випадку.
Читай також: Відтінки осені: Визначаємо 10 головних кольорів нового сезону 2020
Денім, прикрашений стеклярусом та блискітками, трикотаж, який виглядає як епітома спортшика, а також сексуальні корсети, доповнені ніжною органзою та шнурівками. Бюстьє, міні-спідниці, сітка, вологий шовк — образи, які личать дівчатам, які нізащо не проґавлять можливості опинитися під прицілом кількох камер. Відтінки динамічні, спокусливі та універсальні – ніжно-блакитний, нюд та завжди актуальний на Українських тижнях моди чорний.
Свято життя та стильної практичності продовжила дизайнерка, яка поклала свої сили та вміння на вівтар усвідомленої моди. Ірина Джус однією з перших в Україні зуміла визначити, яким саме шляхом розвиватиметься fashion
-індустрія у майбутньому. У бренді DZHUS розуміють, як створювати речі не лише стильні, а й універсальні та гуманні. Трансформери, які за помахом не чарівної палички, а лише рук, перетворюються на щось зовсім несподіване, склали основу лінійки.
Дизайни весняно-літньої колекції 2021 року інтерпретують візуальні та структурні особливості численних коробок, пакетів та обгорток. Штани за допомогою особливої підкладки легко перетворюються на комбінезон, вивернуті кишені стають головними уборами, а шорти — блузою. Справжні модні метамарфози, на яких дивишся із завмиранням серця, і усвідомленням, коли ми живемо.
Мінімізації шопінгу, а також його повному переосмисленню було присвячено презентацію відомого бренду FINCH. Продовжуючи задану торік теорію про віртуальний одяг, Катерина Бякова і Максим Голуб цього разу вирішили віддатися до влади онлайн-реальності, і презентували два вироби, які здатні перетворитися на справжнє диво. Спільно з FFFACE вони представили універсальні футболки та світшоти, які під впливом фільтрів у Instagram, перетворюються на твори сучасного мистецтва Повний футуризм та 3D-реальність – таким бачить одяг майбутнього бренд FINCH.
Читай також: Elena BURENINA: Нова колекція “I AM LOVE”, натхненна однойменним фільмом
Дизайнер Ганна Арутюнова залишається вірною собі, а тому продовжує черпати натхнення у трепетній для себе символіці. Багаторазова чемпіонка України зі спортивних бальних танців продемонструвала, наскільки багатоликим і кутюрним можливо світ динамічного мистецтва. Анна переосмислює класичні формати костюмів танцівниць, перетворюючи їх до рівня Зухаїра Мурада. Проте замість класично красивих вечірніх образів ми бачимо неймовірну працю кутюр’є, яка постаралася кожен образ-метафору довести до перфекціонізму.
Традиційна бахрома, стеклярус, пір’я страуса та блискітки – декор, характерний для всіх колекцій ARUTIUNOVA залишається незмінним. Проте, гама відтінків від сезону до сезону стає дедалі лаконічнішою та елегантнішою. Замість спалахів кольору ми побачили тони м’якого сонячного проміння, літнього неба на заході сонця, коли пурпур вже повністю випарувався, а також драматичні сині, темно-зелені та чорні кольори. Худі, розшиті пір’ям, вечірні сукні з асиметричним подолом, сарафани з воланами, як на сукнях танцівниць фокстроту, а також боді, нескромні міні та справжній універсальний кутюр.
Чи мріяли ви колись про те, щоб стати справжньою мандрівницею в часі? Марина Рибалко, очевидно, також, як і ми, любить костюмовані драми та речі з історією. Саме тому основою її колекції стали переосмислення традиційних іспанських чоловічих костюмів епохи Ренесансу та сукні вікторіанської моди. Приталений силует, перебільшені обсяги, рюші, перли, округлі рукави — так і хочеться процитувати чудову Марію Антуанетту, але тільки на сучасний лад. Моделі виходили на подіум з пофарбованими фарбою обличчями, імітуючи давньогрецькі скульптури — переплетення епох та машина часу на власні очі.
Бренд ROUSSIN під керівництвом молодої, але вже неймовірно успішної Софії Русинович, на Тижні моди у Києві позасезонного масштабу влаштував справжній перфоманс У реальному часі вироби перетворювалися з білих полотен на розписані отруйно-фіолетовими та зеленими фарбами речі. База колекції проста та зрозуміла – це всім відомі речі з 1990-х, які в ті роки носили і кожний хуліган, і зірка світового масштабу. Мікро-топи, широкі штани, як у реп-виконавців, панами, футболка, доповнена бандажним корсетом – просто, концептуально та екологічно.
Ірина Джус на бекстейджі Українська мода тиждень вимовила одну сакраментальну фразу, яка визначає той процес незворотних метаморфоз, що відбувається в модному середовищі. У відповідь на заяву Кароліни Ашіон про те, чи не боїться вона отримувати набагато менший прибуток через високу практичність та універсальність своїх речей, дизайнер відповіла, що саме ті, хто відмовляється працювати в концепції “сталого fashion
” скоро виявляться витісненим та забутим. Другий день UFW можна підсумувати втішним висновком: мода стає ближчою до простого покупця, доступнішою та адаптивнішою. І зовсім не важливо, що саме ви купуєте – піджак, який здатний перетворитися на сукню, або віртуальний одяг для яскравих фото в Instagram.