
Вибір Marie Claire: футболки зі слоганом
Все, що ви давно хотіли сказати, але з якоїсь причини соромилися, цього літа без сорому можна донести до оточуючих за допомогою напису на вашій футболці.
Варіантів безліч на будь-який смак і погляд: Alexander Wang рекомендує батьківський контроль, топ Kenzo повідомляє, що “немає ручок – немає мультиків” – “No fish No nothing”, декорована паєтками майка Ashish підійде фанатам кока-коли, логоманія в кращих традиціях речових ринків процвітає у DKNY і Missoni, толстовка Christopher Kane допоможе виразити себе дітям квітів, а тим, хто щасливий або вдає, не обійтися без футболки «Happy» Sister by Sibling.
[metaslider id=43986]
Більше від
- Мікротренд: хустинка в техніці кроше — наймодніший аксесуар серпня
- Трендові купальники для відпочинку на пляжі та біля басейну
- «Аромат — це інструмент комунікації»: Дмитро Слесарєв, засновник PARFUM BÜRO
- Тиждень моди у Мілані: розклад показів нового сезону і модні дебюти
- Тімоті Шаламе став обличчям електоромобіля