Закрити
Конференція "Виклики індустрії в сучасних реаліях"
Мода

Подія модного сезону: у Києві пройде бізнес-конференція “Виклики індустрії в сучасних реаліях”

Конференцію присвячено головним викликам української fashion-екосистеми в умовах війни

Поділись:

Ukrainian Fashion Week та white rabbit agency проведуть бізнес-конференцію “Виклики індустрії в сучасних реаліях”.

Виклики індустрії в сучасних реаліях

Мета конференції – сформувати спільне бачення розвитку індустрії та напрацювати практичні рішення щодо критичних питань.

8 вересня 2025 року в київському ЦУМі вперше відбудеться професійна конференція “Виклики індустрії в сучасних реаліях”. Організатори заходу – Ukrainian Fashion Week та white rabbit agency. 

“Це діалог, у якому хочеться прийти до ефективних результатів. Ми побачили конкретні запити, сформулювали виклики – і разом шукаємо відповіді. Ми запрошуємо на конференцію ключових представників, які формують індустрію, щоб обговорити виклики, які принесла війна. Віримо, що індустрія заслуговує на розмову, яка дає практичні рішення”, – коментує співзасновниця та CEO Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська. 

Подія об’єднає провідні fashion-бренди країни, чий щоденний досвід визначає індустрію: від виробництва до комунікацій, маркетингу та продажів. У відкритому обговоренні головних викликів української fashion-екосистеми в умовах повномасштабної війни учасники конференції сформують спільний план дій. 

“Для нас цей проєкт – перш за все про голос індустрії. Спікери задають вектор, а далі включається весь зал – це обговорення, у якому бере участь кожен. Конференція стане місцем, де українська fashion-спільнота зможе синхронізувати бачення й знайти інструменти для зростання. Адже рухати індустрію вперед можна тільки обʼєднаними зусиллями. Ця конференція – наш внесок у спільну справу”, – зазначають засновниці white rabbit agency Марія Мохова та Варвара Зікрань.

“Виклики індустрії в сучасних реаліях”

Програма охопить три тематичні блоки:

  • У першому блоці конференції, присвяченому виробництву, спікери зосередяться на ключових питаннях, які потребують системних рішень у новій реальності: дефіцит кадрів, митне навантаження, безпекові виклики. Панель “Виробництво” модеруватиме Ірина Данилевська (Ukrainian Fashion Week); до розмови долучаться Лілія Літковська (LITKOVSKA, School of Art x Craft), Тетяна Абрамова (RITO GROUP) та Валерія Вдовиченко (the COAT by Katya Silchenko).
  • Другий блок фокусується на темі комунікацій: під час панелі говоритимуть про нову реальність для брендів, які працюють у стані полікризи, про важливість готовності до різних сценаріїв, а також про сучасне розуміння інклюзивності як частини етичної відповідальності. Панель “Комунікації” модеруватиме Марія Мохова (white rabbit agency); спікери – Аліна Френдій (COOSH), Антон Єременко (Gunia Project) та Катерина Мотрич (Ебаут).
  • Фінальний блок охопить тему продажів та маркетингу. Учасники обговорять існуючі канали продажів, підходи до цінової політики, формати точок дотику з клієнтом, які є ефективними у 2025 році. Окрему увагу буде приділено етичним аспектам маркетингу, зокрема роботі з ветеранами. Блок “Маркетинг і продажі” модеруватиме Варвара Зікрань (white rabbit agency); спікери – Костянтин Путиленко (ЦУМ Київ), Наталія Кінзерська (Kachorovska), Володимир “Будда” Рудковський (“Незламні”).

Організатори ставлять за мету сформувати спільне бачення розвитку індустрії та напрацювати практичні рішення щодо критичних питань.

Конференція пройде 8 вересня 2025 року у ЦУМ Київ, Хрещатик 38. Початок о 10:30.

Квитки та додаткова інформація – за посиланням.

Конференція відбудеться за підтримки ЦУМ Київ та Aromateque Concept Store.

Фото: Ukrainian Fashion Week / white rabbit agency

Слідкуйте за новинами в
Яна Панюшкіна
Яна Панюшкіна
Редактор Marie Claire Ukraine
Журналіст, редактор, fashion і beauty оглядач, дипломований стиліст і візажист.
Поділись:

Також читайте