? Я хотіла подарувати чоловікові до свята особисту карту подорожей, на якій можна було б затирати монетою місця, де вже побував – ми багато їздимо світом. Сюрпризу не вийшло – я не витримала та розповіла йому, що у мене з’явилася бізнес-ідея.
? Виробнича база – обладнання, на якому можна було реалізувати ідею скретч-карток, у мене була, бо я поліграфіст у третьому поколінні.
? 600 карток з першого тиражу були зіпсовані – скретч-шар не встиг висохнути, коли їх склали в стопку. Я відібрала близько 100 із них і домальовувала захисний шар вручну.
? Перше оптове замовлення зробив хлопець, який возив подібні карти з Китаю. Спочатку ми розглядали його як конкурента, але зрештою зателефонували йому та запропонували співпрацю. Він погодився.
? Ми намагаємося створити в колективі дружню атмосферу, щоб усі реалізовували себе та отримували задоволення від роботи. Хочеться бути підприємцями нового покоління і не повторювати те, що нам не подобалося, коли ми були найманими працівниками.
? У нас з’явилася сила-силенна нових знайомих, які, як і ми, займаються підприємництвом у складних умовах. Усі разом ми – сила.
? Зараз ми працюємо над онлайн-додатком, але життя офлайн ніхто не скасовував. Travel Map – це не лише елемент декору, а й картка бажань. Вона мотивує, ти бачиш, наскільки світ великий.