UAmade – це перша мережа українських концепт-сторів, мета якої полягає у розвитку українського виробника, про що і говорить промовиста назва.
Головна перевага мережі – унікальність, адже саме в UAmade ви знайдете продукцію лише від українського виробника: талановитих дизайнерів, майстрів, художників. Цікавим є те, що кожен молодий дизайнер, створивши власний бренд, може звернутися до компанії, щоб запропонувати свою продукцію для магазину. Якщо пройде відбір, звісно.
Редакція Marie Claire поспілкувалася з одним із творців бренду, Сонею Павловою, і дізналася, як створювався UAmade, як розпочати співпрацю з магазином та чи жорсткий при цьому потрібно пройти відбір.
Читайте також: ІНТЕРВ’Ю З ГОЛОВНИМ РЕДАКТОРОМ «ВИДАВНИЦТВА СТАРОГО ЛІВА» МАР’ЯНОЮ САВКОЮ
Розкажіть про історію створення UAmade. З чого все починалося?
– Ми з чоловіком розпочали з нашого порталу komod.ua та шоуруму на Воздвиженці у Києві два роки тому. Ми брали участь у різних міських фестивалях, і завжди нам чогось не вистачало, починаючи з організаційних моментів та закінчуючи відсутністю черг біля нас. Тоді ми із чоловіком вирішили зробити щось нове. На той момент не було фестивалів українського виробника, і ми хотіли відрізнятись від кожного третього учасника з китайським барахлом, тому обрали такий формат.
За місяць до Нового року ми всі підготували та зробили виставку у галереї «Лавра». Вона набула величезного резонансу. Після цього багато виробників, які теж там брали участь, запитували, чи немає у нас стаціонарного магазину. Ми подумали, що це дуже хороша ідея, і чоловік почав наглядати орендні місця. На той момент був цікавий варіант у ТЦ GLOBUS, але було дуже багато сумнівів, адже після майдану там все було в руїні.
Можна сказати, що весь наш проект – це “психанул – зробив – вийшло”.
Магазин ми відкривали тижнів за два і буквально жили там. Нам допомагали і співробітники, і друзі, які знали, що на обід можна прийти до нас і допомогти з чимось побілити, пофарбувати. Загалом відкривалися цілим світом. Для нас це була дуже визначна подія, адже відкрити свій магазин – це щось з іншого життя.
Зараз ми на черговому витку UAmade. На даний момент у нас 6 магазинів і ми готуємо до відкриття сьомий, найбільший та амбітний, Лавіна Mall на 1 м². Замахнулися так замахнулися, як кажуть. Я вже місяць не бачила чоловіка, він весь час на об’єкті (сміється, ред.)
Наскільки нам відомо це буде магазин-галерея. Чому вибрали саме такий формат?
– Зумовлено це тим, що ми хочемо зробити не просто звичний концепт-стор із нашими постійними постачальниками. Там буде різноманітний вибір сучасного декору, проводитимуться лекції, майстер-класи. Якщо в нашому розпорядженні такий простір, то потрібно раціонально його використовувати. Ще ми зробимо корнер з кавою, різноманітними «смаками». Також у нас буде цілий гастрольний тур лекторів, майстер-класів, подій у нашій лекторії усередині магазину.
1 грудня у нас буде грандіозне відкриття, тож запрошуємо, буде весело!
Коли ви тільки розпочинали, то конкурентів у цій галузі не було. А зараз їх досить багато, навіть у тому ж стритрітейлі. Ви не боїтеся?
– «Вовка боятися – у ліс не ходити». Я вважаю, що ринок великий, ми робимо одну справу та допомагаємо розвиватися українським виробникам. Для нас все дуже просто: якщо хлопці успішні, успішні ми.
Зі скількома брендами ви співпрацюєте і як почати працювати з вами?
– Нині у нас близько 300 брендів. Потрапити до нас досить легко, потрібно заповнити онлайн форму на нашому сайті. Обов’язково потрібно залишити посилання, адже їх переглядають наші бренд-менеджери та товарознавці, потім вони надсилають відповідь. Ми намагаємось весь час освіжати нашу продукцію, щоб людині було цікаво приходити і щоразу бачити щось нове. У нас дуже хороші умови для виробників та відмінні точки реалізації у топових торгових центрах.
З якою командою ви починали працювати, і як вона змінилася на цей час?
– Перший фестиваль ми робили утрьох. Зараз ми значно виросли, з нами близько 50 осіб у команді, це працівники магазину та офісу.
Як ви знаходите своїх людей для команди?
– Ми беремо близьких за духом людей. Дуже часто приходять класні резюме, але при спілкуванні відчуваєш, що немає так званого коннекту. А буває таке, що приходить людина не зовсім така, як ми хотіли, але ми знаходимо альтернативи і розмова починає зав’язуватися. Своя людина – це величезна знахідка та «дар небес». Ми працюємо 24 години на добу, тому краще проводити час із приємними тобі людьми. І зараз я можу сміливо сказати, що з нами працюють найкращі. Це закон Всесвітнього тяжіння: таке притягує таке.
Читайте також: Книги, які допоможуть навчитися мислити нестандартно
Чи складно вести бізнес разом із чоловіком?
– У цьому є свої плюси та мінуси. Плюс у тому, що ми часто бачимося, можемо зустрітися у якомусь із офісів, завжди знаходимося в курсі справ один одного. А мінус у тому, що після сварки вдома важко спілкуватися в офісі. Але все ж таки, зрештою, плюсів більше.
У вас у Instagram 21 тис. передплатників. Як ви його ведете, чи багато часу приділяєте своєму обліковому запису?
– За лайками та відгуками я бачу, коли краще виставляти фото. Я не контролюю чітко статистики, мені це не потрібно. Бракувало ще на особистій сторінці таким займатися. Щодо кількості передплатників, то вони поступово додавалися самі, без моєї участі. Періодично я намагаюся дарувати подарунки, але це скоріше особиста ініціатива.
Чоловік вважає, що маю Instagram-залежність. Але це моя віддушина. У Instagram я не соромлюся сказати, що мені паршиво. Там я отримую багато підтримки і так, я залежна від чудових фотографій! Я цим надихаюся.
Як вам вдається вести успішний бізнес і бути мамою двох дітей?
– Перша відповідь, яка спадає на думку, – ніяк (сміється, – ред). Зараз моя старша дочка ходить в садок і це дає багато можливостей. Для молодшого ми вже взяли няню, адже він дуже активний та рухливий. Якщо раніше на зустрічах він міг сидіти і не відволікати, то зараз це просто неможливо. При цьому всі мої вихідні присвячені лише сім’ї та нашому спільному дозвіллю. Увечері після всіх зустрічей час теж тільки для дітей. Ну а вночі – знову для роботи.
Інтерв’ю: Крістіна Довгаль
Текст: Ольга Залізницька