? Ми – близькі подруги, обидві довгий час працювали у ресторанному бізнесі. Наші погляди на життєві цінності співпадають. Нам хотілося зробити щось своє, і ми виявили, що є незайнятий сектор. Ми його назвали бізнес-фуд і поєднали кухню, сервіс та атмосферу, як у ресторані, з принципами їдальні: щодня, зручно, доступно та різноманітно.
? Delish Caf? ми запустили в січні, незабаром поряд відкриємо великий дайнер, плануємо розвиток мережі у бізнес-центрах.
? Об’їхавши велику кількість бізнес-центрів, ми куштували їжу в їдалень і кафе, вивчали, скільки люди витрачають, що вибирають. Зазвичай ціну страви розраховують так: складають собівартість інгредієнтів та додають націнку. Ми ж, навпаки, чітко розуміли, скільки людей готове витратити на день на їжу і, виходячи з цієї суми, вигадували, що такого нестандартного можна зробити.
? У свій бізнес ми вклали ідеї, властиві преміум-сегменту: ти небайдужий до того, що ти їси і до того, як тебе приймають. Модний тренд у кулінарії – локальність та сезонність, ми однозначно його підтримуємо. У їдальнях використовують ті ж продукти, що і ми, але готують по-старому, а в їжі потрібно крокувати в ногу з часом.
? Думайте не про те, як подати себе, а про те, що потрібно людям. Усі вони різні: хтось любить м’ясо, хтось – індійську кухню. Ми часто міняємо меню, щоб кожен знайшов щось своє та відчув себе почутим.