Як паризька fashion-спільнота підтримує українські бренди
Від початку повномасштабної війни українські дизайнери заручилися безпрецедентною підтримкою міжнародного модного ком’юніті: їхні колекції тріумфують на світових подіумах, продаються на благодійних поп-апах, топові агенції безкоштовно пропонують свої послуги з промоції, а численні гранти спрямовані на допомогу вітчизяному бізнесу.
З нагоди довгоочікуваного кутюрного тижня моди стилістка та дизайнерка Ірина Джус дослідила
гостинність паризьких fashion-майданчиків до українського продукту й відмітила найзнаковіші луки. Милуймося синтезом вітчизняних і світових брендів в об’єктиві французького фотографа Jude P.
Під час Haute Couture Fashion Week український бренд Frolov влаштував презентацію нової колекції «Острів любові». У форматі даркруму міжнародні модні інсайдери відкривали грані українського еротизму – адже саме до витоків та глибокого символізму звернувся дизайнер в ексклюзивній лінійці ручної роботи.
Модна експертка Jen Sidary ще на початку вторгнення заснувала онлайн-платформу Angel for Fashion, покликану відкрити українські марки американському споживачеві, а пізніше за підтримки фонду USAID організувала ексклюзивний шоурум у Парижі The Good Six, де запропонувала баєрам селекшн відомих лейблів, поміж яких Litkovska, Frolov, My Sleeping Gipsy.
У камерному просторі L’Artyrie, що в арт-кварталі Маре, на рівні з західноєвропейськими дизайнерами представлений львів’ський бренд Kristina Laptso. Помітна й інша позитивна тенденція: на зміну традиційному «поміркованому» підходу до співпраці у французькій модній індустрії приходить заохочення українських проєктів. Зокрема шоуруми Florence Dechamps і Caroline Charles, під патронатом котрих знані міжнародні марки, відкрили свої двері для українських стилістів та фотографів, посприявши реалізації нашого проєкту.
Автентичним вайбом вирізняються українські ініціативи, кількість і якість котрих уособлюють рішучу перемогу української ідентичності. Так, платформа Expansion, заснована релокованою до Парижу дизайнеркою Анастасією Івановою, поєднує онлайн-магазин та поп-ап, що увійшов до розкладу Paris Fashion Week, презентуючи дропи DZHUS, Panove, Andre Tan. UA Fashion Story – то масштабний поп-ап, що зібрав широкий спектр дизайнерського одягу та аксесуарів з України для вибагливого паризького споживача.
В концепт-сторі Kvitka, що, на жаль, зачинився на момент виходу матеріалу, ми ще встигли оцінитирафіновану патріотичну вибірку: вишиванки, екошуби й хустки від інді-марок, одяг екосвідомого бренду TG Botanical, предмети декору та мерч. Значну частину прибутків організаторки перераховували на благодійність в Україні.
Стаття: Ірина Джус, фото: Jude P. @judefotografy, стиль: Irina Dzhus @irina.dzhus
Читайте також: BAVOVNA — НОВИЙ ІРОНІЧНИЙ ДРОП ВІД INDPOSHIV CASUAL