
Як вивести свій бізнес на ринок США: кейс Anzy Home за підтримки AmCham Ukraine та WMarketplace
Для вирішення повторюваних проблем та розв’язання частотних завдань у сучасному суспільстві прийнято шукати підтримки один у одного й об’єднувати зусилля. Прикладом таких об’єднань є бізнес-організації, які в Україні займаються цілим спектром питань – від персональної підтримки підприємиць, до адвокації секторальних, галузевих змін і лобіювання інтересів бізнесу.
То ж, з чого почати пошук впевненого шляху в напрямку виходу на такий бажаний для багатьох ринок США ми запитали команду Американської торговельної палати в Україні. Саме ця організація допомагає встановлювати та розвивати бізнес-відносини між Україною та США.
Ми звернулися із запитом на ефективний та успішний приклад допомоги в розвитку торговельних відносин. Команда AmCham Ukraine розповіла про актуальні ініціативи, спрямовані на підтримку економічного лідерства жінок, а також поділилася кейсом акселерації бренду Anzy Home в пілотній програмі WMarketpalce, яка займається розвитком бізнесів, заснованих жінками.
Завдяки цій ініціативі Anzy Home змогли збільшити продажі та відкрити новий напрямок розвитку бізнесу.
«Залучення жінок має надзвичайно важливе значення для підтримки зусиль України у відновленні з огляду на їх перспективи та можливості для зміцнення економіки та суспільства. Саме тому важливо забезпечити всі наявні ресурси для розширення їх прав та можливостей. Метою співпраці Палати та Міністерства торгівлі США було забезпечення українських жінок-підприємиць та жінок-керівниць компаній-членів Палати необхідними ресурсами та можливостями для зростання свого бізнесу. Інвестиції у розширення економічних можливостей жінок – це інвестиції в майбутнє України. Крім того, Палата приділяє окрему увагу підтримці наступного покоління сильних жінок-лідерок.»
– Тетяна Прокопчук,
Віце-президентка Американської торговельної палати в України

Ще з початку повномасштабного вторгнення Палата разом з Міністерством торгівлі США запустили серію вебінарів «Розширення можливостей українських жінок-підприємиць через торгівлю» та разом з американською платформою-Акселератором WMarketplace, яка спеціалізується на розвитку жіночого підприємництва, об’єдналися для розробки Практичної програми розвитку бізнесу.
«Навесні 2022 року я мала честь взяти участь у серії вебінарів, організованих програмою Empower Her Міністерства торгівлі США. Дана ініціатива зібрала разом групу зацікавлених спікерів, яких об’єднало прагнення підтримати жінок-підприємиць в Україні. Ця подія сильно вплинула на мене, надихнувши перетворити обіцянки підтримки на реальні результати для цих стійких бізнес-леді.
Адже, онлайн-продажі – це канал продажів, який найшвидше розвивається у всьому світі, і це неймовірна можливість для жінок в Україні підтримувати свій поточний бізнес або розвивати свій бізнес. Я розробила програму, яка використовуватиме Акселератор електронної комерції WMarketplace і заявлений капітал для надання відчутної підтримки українським жінкам-підприємицям. Програма надає не лише технічну підтримку та навчання, але й доступ до таких основних інструментів, як штучний інтелект, наставництво та, що важливо, капітал, необхідний для масштабування бізнесу.»
– Кейт Іслер, Генеральна директорка TheWMarketplace

Завдяки спонсорам та партнерам програми, залученим Американською торговельною палатою, український жіночий бізнес Anzy Home був обраний для старту цієї ініціативи. Після успішних результатів програми було підтримано ще п’ять українських бізнесів.
Після участі в акселераторі Anzy Home розвинула продажі та працевлаштувала двох нових співробітників. Компанія також відкрила новий напрям і додала В2В бізнес-модель, запустивши проєкт TradewithUA.
«Anzy Home було відібрано першим жіночим бізнесом з України в пілотному запуску Практичної програми розвитку бізнесу. Я, як власниця бізнесу та CEO, та наша маркетингова директорка Олена Горчакова, пройшли 4-тижневу програму акселератора, отримали безкоштовне річне членство у WMarketplace та підтримку у розробці комплексного маркетингового плану для підтримки продажів у США.
Ця участь та надана інформація була для нас дуже цікавою, тому що 85% наших продажів – це були продажі B2C до США. Ми почали продавати свою продукцію онлайн на закордонних маркетплейсах ще в 2018 році, але раніше наше просування було засноване лише на власних знаннях, вивченні ринку та цільової аудиторії всіма можливими онлайн-засобами. Але участь в акселераторі відкрила нам нові двері. Надана інформація з саме американського погляду, інсайти про те, як працює ринок e-commerce США, як думає цільова аудиторія, допомогли нам краще зрозуміти та підлаштувати наш маркетинг.
Дуже важливою була можливість поставити запитання під час сесій та отримати зворотній зв’язок від тренерів щодо наших конкретних проблем. Ми отримали багато корисної інформації і зараз ефективно впроваджуємо її у нашу маркетингову діяльність.
Ми брали участь у численних тренінгах, вебінарах та курсах в Україні. Але жоден з них не пропонував стільки специфічної, конкретної та цілеспрямованої інформації, яка б відповідала нашим потребам, як акселератор WMarketplace.
Після акселератору наші продажі в США збільшилися приблизно на 15% і наразі продовжують зростати. Ще одним важливим пунктом підтримки для нас стала пряма фінансова допомога, яку ми отримали в рамках акселератора завдяки залученню комерційних партнерів. Ці гроші ми використали на подорож до Нью-Йорку, щоб ще краще вивчити ринок, відвідати виставки домашнього декору. Ця подорож була дуже корисною, і дала поштовх новому напрямку розвитку для Anzy Home – в бік B2B ринку США. Разом з партнерами ми створили проєкт TradewithUA – це альянс крафтових виробників домашнього декору України, ціллю якого є спільне просування продукції на експорт. Завдяки зв’язкам, налагодженим впродовж подорожі до Нью-Йорку, в серпні
2024 року ми організували колективний стенд Ukraine Designs на наймасштабніший виставці декору та аксесуарів в Нью-Йорку Shoppe Object, де були представлені 6 українських брендів, в тому числі Anzy Home.

Українські бренди були представлені на цій виставці вперше, тому можемо сказати, що вплив після участі в акселераторі дуже довгостроковий, і стосується не тільки Anzy Home, а й інших українських підприємств, серед яких більшість – жіночі бізнеси.»
– Анна Змієвська, Засновниці та СЕО Anzy Home
Текст матеріалу історії експорту в США: Юлія Броско, за сприяння команди AmCham Ukraine.
Фото матеріалу історії експорту в США: надано пресофісом АmCham Ukraine
Більше від
- Знову разом через 20 років: Стелла Маккартні випускає нову еко-колекцію для H&M
- Це 10 наймодніших речей та аксесуарів зими — список, який варто зберегти
- Зірки на показі Chanel: хто спустився у метро Нью-Йорка
- Chanel Métiers d’art: показ нової колекції Матьє Блазі у нью-йоркському метро
- Celebrate Yourself: роздивляємося лімітовану колекцію POELLE x the COAT