#ЯЗНАЮКАК – це історії успіху крутих дівчат. Ми говоримо про те, як зрозуміти, чого ти хочеш і почати це робити. Наших героїнь об’єднує одне – вони успішні та зробили це самі.
Ніна Левчук – керівник Google Marketing Solutions у країнах Центральної та Східної Європи, ментор та коуч. Наталія Гордієнко, співзасновник інтернет-магазину KAPSULA зустрілася з Ніною на знімальному майданчику під час запису її нової авторської програми «Персональний бренд як інструмент зростання». Ніна розповіла Наталі про любов до людей, натхнення та життєву місію.
Зараз я керую відділом продажів у країнах Центральної та Східної Європи компанії Google, мій офіс знаходиться у Дубліні. Також розвиваю кілька своїх особистих проектів, насамперед у темі «Персональний брендинг». Останні п’ять років без перебільшення можу назвати себе євангелістом менторингу в Україні та Росії.
Я кар’єрний ментор, допомагаю людям розвиватися. Я впевнена, що якщо ти допомагаєш розвитку інших, то й сам стаєш кращим. Ти отримуєш безцінний досвід іншої людини, яка допомагає сформувати свій власний досвід та отримати нові знання. Ця як про колодязь – якщо не черпати воду, вона застоюється і вмирає. І навпаки, що більше набирати води – то швидше відбувається постійний обмін.
Я не беру до менторингу більше 5 людей одночасно. Це дуже інтимний процес. Ми відкриваємось один з одним, обмінюємося знаннями, досвідом і тут не можна поспішати, бути поверховим. В середньому з однією людиною я працюю 2-3 роки.
Робота ментором почалася у мене через любов до людей. Спочатку я працювала менеджером, у мене була команда, якій допомагала. Ми разом росли і ставали сильнішими. Потім до мене почали звертатися по пораду колеги з інших команд — сарафанне радіо запрацювало. Все відбувалося абсолютно органічно. Тільки коли я зрозуміла, що хочу та можу давати ще більше, я вирішила підійти до цього питання з професійного боку та стала сертифікованим коучем.
Персональний брендинг – це сьогодні основа бізнесу та кар’єри. В епоху соціальних мереж без цього неможливо бути успішним. Свій персональний бренд я відбудовую окремо від Google. В Україні мене знають насамперед як ментора, а не одного з керівників міжнародної компанії.
Моя особиста стратегія – це продовжувати розвиватися як ефективний менеджер Google і як ментор. Персональний брендинг – це моя віддушина, внутрішній поклик. Мені хочеться ділитися знаннями, тоді я маю місце для нових. Люблю психологію та реакції людей. Процес персональної трансформації справді захоплює.
У мене є мої ментори. Це дуже важливо. У мене їх двоє. Один – це людина з Google, яка розуміє мою щоденну робочу рутину та внутрішні процеси, а друга ніяк не пов’язана з компанією. Він віце-президент міжнародної корпорації — люди такого польоту можуть показати тобі нові горизонти та світло наприкінці тунелю, коли ти бачиш лише стіну.
Я формую контент своїх постів та програм виходячи з двох речей — особистого досвіду та запитів. До мене йде аудиторія і мені є, що їй сказати, а запити це відгук на те, що я даю. Мені важливо спілкуватися з моєю аудиторією, слухати та чути її. Подібний обмін інформацією безцінний.
До свого гардеробу я належу серйозно, адже люди складають про мене враження ще до того, як ми починаємо наше спілкування. Я сама собі стиліст, але активно користуюся референсами під час походу магазинами. Я орієнтуюсь на інстаграм, тренди в модних журналах та вибираю те, що мені підходить і подобається. Нещодавно я оцінила штучний інтелект від KAPSULA щодо підбору образів – результат справді порадував.
Моя місія — надихати українських жінок, щоб вони вірили в себе сильніше і не звертали уваги на забобони. Наприклад, запущену мною Women’s Empowerment Program вже пройшли понад 20 000 жінок, а в проекті #30 історій успіху ми ділимося тим, що вже зроблено – важливо говорити про свої перемоги, навіть про найменші, і вміти їх святкувати.
Фото – Василь Чуріков
Одяг – kapsula.com.ua
Текст – Наталія Гордієнко