Однієї ідеї мало. Навіть двох сотень буде недостатньо, якщо їх не втілювати у життя. Новий спецпроект інтернет-магазину KAPSULA та Marie Claire про дівчат, які кажуть #язнаюкак. Для тих, хто зараз на початку свого шляху, у пошуку натхнення чи рольової моделі.
Співзасновник KAPSULA, Наталія Гордієнко, поспілкувалася з успішними дівчатами про їхній шлях від ідеї до результату, через перемоги та поразки, але завжди у русі. Дівчата поділилися своїми правилами, секретами та планами на майбутні звершення.
Саша Дергоусова – засновниця Dergousova Agency та бренду постільної білизни Home Me називає себе людиною дії і переконана, що безперервна праця, помножена на інтуїцію, здатна творити чудеса. Про плани на майбутнє, вміння не здаватися і свої правила Саша розповіла під час цього інтерв’ю. Ми зібрали для вас найцікавіші цитати, які можуть стати порадами для всіх, хто хоче розпочати свій бізнес та бути успішним.
Коли я чую, що Dergousova Agency називають найкращим весільним агентством – я не сперечаюся. Так воно і є. Нехай це звучить самовпевнено, але це правда. Ми професіонали – і це найголовніше.
Я ніколи не прагнула змінити весільний ринок, ми просто робили гарні весілля, кожне свято виклик для нас, і ми його приймаємо.
За 11 років у нас всього троє клієнтів, які мали питання до нашої роботи, і так, я готова знову сісти з кожним із них за стіл і посперечатися.
Для мене професіонал – це та людина, яка з гідністю може вийти з будь-якої ситуації.
Сьогодні Dergousova Agency не витрачає сили на утримання команди, а працює у фріланс-форматі. І віддача стала більшою – наші хлопці вільні, але при цьому вони в команді. Упевнена, що за таким форматом майбутнє, але його не можна використати для нового бізнесу, ще непрацьованої команди.
Home Me (бренд постільної білизни – прим.ред.) – це ще одна мрія, яку я втілила у життя. Все сталося інтуїтивно. Я була в Нью-Йорку і кайфувала від виду постільної білизни і дивувалася чому у нас в країні немає цієї культури, щоб зайти в магазин декору і витратити там гроші – заходиш і купуєш 13-й друшляк – просто якщо тобі сподобалася його ручка.
Мій принцип нічого не боятися, а йти і пробувати.
Я емоційна, а для бізнесу це не завжди добре, навіть небезпечно. І шалено довірлива — звикла проектувати свої життєві принципи на інших і чекаю на такі самі стосунки, тому часто розчаровуюсь.
Робити круто – це не працювати на напівзаходах. Для мене це робити щось унікальне, робити у вищій формі досконалості люблю це формулювання.
Бізнес – це стосунки з людьми. Про це треба пам’ятати. Ставися до інших так, як хочеш, щоб ставилися до тебе.
Відпочинок – це білий єдиноріг для мене. Я його ніколи не шукала. Мене не влаштовує просто поїхати до Туреччини чи Єгипту – у всьому має бути сенс. Хочу поїхати до Латинської Америки та Африки – впевнена, що це місця сили. Мені потрібна духовність та глибина. Це як із фільмами – ти подивився і тебе зачепило. Такі речі дають відпочинок. Зміна активності також дає відпочинок.
Моє невичерпне джерело – це Індія. Можу повертатися туди знову та знову.
Спочатку усвідомте, що вами рухає, які у вас бажання. Свій бізнес – це нескінченна робота, цілодобова, до цього треба бути готовим.
Потім визначте, що крутого ви можете робити.
Не дивіться конкурентів. Хочеш чогось – бери роби, тобі має бути однаково на інших. Світ допоможе вам у цьому! До речі, тому я проти маркетингових досліджень: ти відразу помічаєш свої проблеми і це гасить мозок, змушує думати, що твоя ідея не така гарна і все зроблено до тебе.
Не слухайте нікого, хто вам каже, що це неможливо.
І, насамкінець, усвідомте, що життя дуже коротке і ми не знаємо скільки проживемо, тому щодня потрібно жити з кайфом і замислюватися «чи я не профукав цей день». Важливо цінувати те, що поруч.