UA
RU

Ювелірний пікнік на UFW: Маркетплейс O’ERNUDE представив 14 брендів прикрас та аксесуарів

Редагувати переклад
UA: JEWELRY PICNIC BY O`ERNUDE & KYIVNESS.
Ювелірний пікнік на UFW: Маркетплейс O’ERNUDE представив 14 брендів прикрас та аксесуарів-Фото 1

2 вересня 2020 року перший в Україні маркетплейс прикрас та аксесуарів O`ERNUDE та київський курований маркет KYIVNESS об’єднались в рамках Українського тижня моди, щоб представити 14 ювелірних брендів, ідея яких була зароджена українцями. 

Ювеліри, що працюють у Києві, Одесі, Львові, Осло чи на індонезійських островах – всі вони мають історію, яка починається тут. Ми об’єднали їх твори на одноденному ювелірному шоукейсі, що завершився вечіркою на подвір’ї Мистецього Арсеналу. 

Ювелірний пікнік на UFW: Маркетплейс O’ERNUDE представив 14 брендів прикрас та аксесуарів-Фото 2

Серед брендів, представлених на шоукейсі – виключно українські дизайнери: BALI Collection (Київ), CHEGO (Київ – Дружківка), Ears & Fingers jewelry (Київ), LOGVIN jewelry (Київ), Бренд RimmArt JEWELRY (Київ), Rockah (Женева, Щвейцарія), VIDO JEWELS (Осло, Норвегія), VIKA (Берлін, Німеччина), PIRYA (Київ), Alona Makukh Jewelry (Київ), Bruá (Львів), Your Fusion Jewelry (Одеса), Patisserie Jewelry (Київ), Rara (Нью-Йорк).

Читай также: Як пройшов прес-коктейль Marie Claire у рамках UFW

Ювелірний пікнік на UFW: Маркетплейс O’ERNUDE представив 14 брендів прикрас та аксесуарів-Фото 3

«Ювелірна справа, як і загалом прикраси, недооцінені в українського споживача – іноді тому що занадто складно знайти «свої» прикраси, іноді через ціну, іноді через незнання. Ми хочемо познайомити українців зі своїми ювелірними брендами та довести, що наші митці – ті, ким можна пишатись, ті, кого можна купувати, ті про кого хочеться говорити» – розповідає засновниця O`ERNUDE Галина Матвійчук. 

Як курований маркет ми завжди презентуємо якісну селекцію локальних брендів. Багато з них починають свій шлях та розвиваються разом з нами. Для нас презентувати бренди у рамках Українського тижня моди — це важливий крок до того, щоб розповісти про них ширшій аудиторії. Тому що вони незабаром стануть дуже відомими. І у відвідувачів Українського тижня моди є прекрасна нагода дізнатися про них першими – Олена Айгенманн, засновниця Kyivness.

Ювелірний пікнік на UFW: Маркетплейс O’ERNUDE представив 14 брендів прикрас та аксесуарів-Фото 4

Переглянути добірку брендів та дізнатись історію кожного бренду можно з 2 по 10 вересня на сайті Overnude.store.

Статьи по теме