Закрити
UA
Мода

За діло: бліц-інтерв’ю із засновниками LBK Production

Поділись:

LBK Production – досить відомий fashion-production у країнах СНД. Серед клієнтів агенції такі бренди як PASKAL, LITKOVSKAYA, Ksenia Schnaider, організація показів у Парижі, Києві, Тбілісі та зйомки на Тижнях моди у різних куточках Європи.

Ми зустрілися із засновниками LBK Production Оленою Грінченко та Дариною Бодю, щоб поговорити про підходи до роботи, різницю в організації показів та презентацій у Києві та закордоном, а також про те, що надихає дівчат.

posts-to-db-Фото 1

У яких напрямках ви зараз працюєте і який проект був найскладнішим щодо організації?
Олена: Наш пріоритетний напрямок це шоу-продакшн. За один сезон ми робимо 10-20 показів, презентацій та закритих вечерь для преси.
Даша: Ми також займаємося створенням фото- та відео-контенту. 

Як упоратися якісно з таким обсягом роботи?
Даша: У нас працює велика команда, яку ми збирали по крихтах. Хтось приходив уже з досвідом за плечима, когось доводилося вчити з нуля.
Олена: Перевірку часом пройшли не всі і в наших лавах залишилися лише найкращі співробітники.

Минулого року ви зробили презентацію LITKOVSKAYA у рамках Paris Fashion Week. Чи є різниця у підготовці шоу/презентацій у Парижі та Києві і, якщо так, то в чому?
Олена: Ми завжди орієнтувалися на європейські стандарти проведення показів/презентацій, відправляли працівників на стажування до Парижа, тому для нас не було сюрпризів. Але, звичайно ж, є своя специфіка та особливості. Наприклад, багато підрядників погано говорять англійською і потрібно якось підлаштовуватися. Для вирішення спірних моментів у нас є місцеві менеджери, які відмінно говорять французькою. Необхідно знати, в які компанії звертатися, адже іноді ціна на оренду того самого обладнання у різних фірм може відрізнятися на кілька тисяч євро.

За що ви любите свою справу?
Олена: За правильний баланс між повною свободою та дедлайнами.
Даша: Щодня як нова серія улюбленого ситкому.

posts-to-db-Фото 2

Дарина Бодю

Якими якостями потрібно мати, щоб йти у сферу продакшн?
Олена: Вміння знайти вихід із будь-якої ситуації, спортивна витримка та трудоголізм.
Даша: У фільмі «Диявол носить Прада» головна героїня тягає важкі сумки та дістає невдану частину «Гаррі Поттера». Так ось у реальному житті вам ще доведеться навчитися керувати трактором і написати цю частину самостійно.

Книга, яку ви рекомендуєте прочитати друзям?
Альона: “Аліса в Країні Чудес”, Льюїс Керролл.
Даша: «Тигролови», Іван Багряний (видавництво «Основи»).

Чого, на вашу думку, зараз не вистачає української fashion-індустрії, а в чому вона, навпаки, досягла успіху?
Олена: Не вистачає менеджменту та розуміння, що кожен має займатися своєю справою, удосконалюватись у ній, а не хапатися за все та одразу.
Даша: Гарного теж багато. Ми часто їздимо міжнародними Тижнями моди. Скрізь знають про українських дизайнерів, а друзі із Парижа просять привезти українські видання. Це, звичайно, приємно.

Із чого починається ваш день?
Даша: C перевірки пошти та склянки води.
Олена: Зазвичай вранці я розплющую очі, намацую телефон і відповідаю на ряд термінових повідомлень. І я обожнюю понеділки.

posts-to-db-Фото 3

Олена Грінченко

Робота в моді передбачає шалений ритм. Як у метушні, постійних перельотах та навантаженні не втратити концентрацію та натхнення?
Альона: Багато сміятися та займатися спортом. 
Дарина: Гарне питання! Мені допомагає органайзер, театр та гарна музика. 

Найцінніша порада, яку ви отримали у житті (і від кого)?
Альона: Ряд порад від тата та кращого друга.
Дарина: «Килим задає стиль всій кімнаті» («Великий Лебовський»).

Найкраща вечірка та показ, які ви відвідали останнім часом?
Даша: Скажу так, патріотично – Jardin Exotique. По-перше, тому що дуже тішуся, коли бачу в Україні покази з сет-дизайном рівня світових столиць моди, а по-друге, там відіграли мої улюблені «Даха Браха». Найкраща вечірка це, звичайно ж, наша вечірка БЕЗ СТРЕСУ, яку ми влаштували у спа-центрі.

Які дизайнери надихають вас, з ким хотілося б попрацювати?
Ми дуже хотіли б зробити шоу-продакшн для Maison Margiela, Acne Studios і Dior. Ці три бренди дуже різні, але кожен має серйозний і продуманий підхід до презентації колекцій.

Фото: Валерій Ведута
Макіяж: Ольга Вербицька.