Закрити
UA
Мода

За покликом серця: українські бренди, чиї колекції до дня закоханих прикрасило серце та слова кохання

Поділись:

Випукле серце, щедро вкрите пайєтками чи з усіма анатомічні подробицями – цього сезона саме його ми зустріли в колекціях українських брендів, для яких 14 лютого також позначено в календарі як с вяткова дата.

SOVA x FROLOV

До колаборації увійшли кольє та каблучки, які повторюють контури серця, виконані у золоті та з діамантами, мінімалістичні персні-друки, statement-кафі та п’ять оригінальних підвісів у жовтому та білому золоті. Флагман колекції — акцентне каф-серце, яке повторює форму вуха. А мета співпраці – благодійна: зібрати кошти на турнікети для остановки критичних кровотеч для громадської організації парамедиків “Госпітальєри”.

ERÔMIN STORE

«День святого Валентина — чудовий привід закохатися як у справжньому фільмі» — вважає Євген Єрьомін, дизайнер та засновник бренду морських капелюшків EROMIN Store. До колекції увійшли фірмові капелюшки, вручну оздоблені серцями. Кольори — чорний та білий — відсилають до протилежностей, що, за законами кохання й фізики, притягуються. Чокери та хустки, оздоблені кристалами й пір’ям, та блискучі рукавички м’яко натякають на флірт чи щось більше?..

Guzema Fine Jewelry

У маленьких деталях, в уривках буденності, у пам’ятних серцю речах — усюди є щось про кохання. Чи то любов до себе, чи до рідної людини — будь вона далеко, чи зовсім близько — чи то любов до моменту, до події, до цілого життя“, – так охарактеризувала Валерія Гузема колекції “Valentine’s Day” та “I am Limited”. Її символ – класичне серце. Прикраси виконані з жовтого та білого золота з використанням діамантів.

LOLA BRA

Дропаємо колекцію кохаyou до дня закоханих, закоханих у себе, у нього, у неї, неважливо“, – грайливо прокоментували валентинівську колекцію дизайнери бренду. В капсулі трусики, панчохи та прикраса з кришталиком і нержавіючим ланцюжком. Вона виготовлена з текстильної сітки в поєднанні з камінцями. 

Tsvite Teren

Колекція [СКАРБ] присвячена всім тим, хто любить, хто чекає, хто рухається вперед разом із нами, хто бачить світло в темряві, а красу — в кожній деталі, хто не втрачає жаги до життя, хто боїться, але бореться, хто переживає. Для неї дизайнерка Ольга вперше використала рідке золото, ним вкритий центральний елемент якого колекції — об’ємне фарфорове серце, яке за її словами, «палає так само яскраво, як і наші з вами».

Melly

Бренд Melly (молодіжний бренд створений командою Kachorovska) хоче сказати всім «ЗГАДАЙ». А кожне сердечко в їхній валентинівській колекції — це маленька капсула спогаду. До колекції увійшли: кеди, босоніжки, лофери з принтом сердець, футболки та лонгсліви з вирізом к формі серця та бестселер бренду боді-комбінезон вкритий червоними серцями. 

ᴅᴇɴɪꜱ ᴋʟɪᴍᴀɴꜱᴋʏ

Асиметрична пара сережок «birth of love» від  юного українського дизайнера DENIS KLIMANSKY, за його ж словами була створена під натхненням від квітів. Створені вручну з бісеру, стеклярусу та леліток на фетрово-металевій основі, прикраси навмисно не повторюють одна одну. Дизйнер ніби натякає, що формулу ідеального кохання невинайдено посьогодні.

GEPUR

Бренд GEPUR створив символічну колекцію до 14 лютого. Червоне – то любов, а чорне – то символ сили, свободи та тернистого шляху до перемоги. У бренді стверджують, що саме любов була ти самим каталізатором створення цієї колекції. Бо ми маємо в серці те, що не вмирає. Тому наша любов ніколи не перестає.

GASANOVA

Напередодні весни – пори року, коли почуття прокидаються разом із природою та стають ще сильнішими, нам хотілось нагадати всім нашим друзям та собі в першу чергу про важливість любові та кохання в кожному дні“, – коментує дизайнерка Ельвіра Гасанова випуск капсульної колекції футболок. Футболки прикрасили цитати класиків, які дорогі серцю кожного українця та українки.

Читайте також: HEARTBEAT: КАПСУЛЬНА КОЛЕКЦІЯ ДО ДНЯ ЗАКОХАНИХ ВІД ZHILYOVA