Після початку повномасштабної війни український бренд Victoria Gres встиг не тільки відновити роботу, а й повністю переосмислити своє бачення, здійснити рестарт, розширити команду та запустити першу капсульну колекцію.“У період до середини травня робота була на паузі, але потім ми усі зібралися і почали працювати. І одразу відчули, як сумували за нормальним робочим процесом”, – коментує команда.
Сучасні реалії підштовхнули багато українських бізнесів до змін. Особливих переосмилень вимагали сфери, що створюють товари та послуги не «першочергового» призначення: зокрема, сфера розваг, beauty та fashion.
Будинок моди Victoria Gres обрав для себе шлях рестарту та роботи у форматі капсульних колекцій. Представники бренду розповідають, що намагаються бути актуальними під запит сьогодення і зрозуміти, що є мода зараз і чого потребують їхні клієнти.
“Я роблю те, що можу робити. На своєму місці, зі своєю командою. Це моя професія. Можливо, вона не така затребувана наразі, але для мене важливо зберегти колектив і весь культурологічний пласт, напрацьований за час існування будинку моди” – розповідає Вікторія Гресь.
У новій капсульній колекції VG ми спостерігаємо еклектичне змішання фактур та стилів. Деталі, що актуальні часу та віддають йому данину, поєднуються із яскравими акцентами. Моделі із невеликим нальотом військової форми чудово уживаються з квітами та яскравими хутряними акцентами.
Бачимо у колекції також білі сорочки, сукні в стилі «сафарі», оксамитові галіфе та шовкові сукні – все це вже про впізнаваний стиль самого Будинку Моди. Засновниця бренду так пише про свій підхід:
«Мені здається, поки існує світ, жінки ходитимуть у сукнях. А моя справа проста: дати їм цю можливість. До того ж, треба бути готовими до святкування Перемоги, правда?»
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: КОРОТКІ ОВЕРСАЙЗ ПАЛЬТО ІЗ БРЮКАМИ КЛЬОШ, ЗАТИШНІ КАРДИГАНИ У ПОЄДНАННІ З КОРСЕТАМ В НОВІЙ ЗИМОВІЙ КОЛЕКЦІЇ J’AMEMME