Ідея створити n0 gender колекцію не нова. Згадаймо хоча б минуле літо, коли найпередовіший із британських універмагів Selfridges відкрив відділ під вивіскою Agender. Суть проекту полягала у змішанні на вішалках чоловічих та жіночих речей різних марок. Адже, як показала практика, жінки все частіше заглядають у чоловічі відділи та купують там джемпери, сорочки та майки, а з недавніх пір — штани, піджаки та навіть спортивний та верхній одяг. У свою чергу, чоловіки запросто купують трикотаж, спортивні речі та аксесуари у жіночих відділах.
Після Selfridges «безстатеву» лінію вирішила створити і іспанська марка Zara. Асортимент неширокий, але безперечно вдалий: джинси на кшталт 70-х, класичні сірі худі і, звичайно ж, звичайні білі футболки. Що це вдалий ребрендинг звичної унісекс-колекції чи підтримка нової сексуальної революції? Що б це не було, лінія обіцяє бути прибутковою.