Здійснити мрію – як зробити свій бренд помітним в Парижі. Досвід J’amemme
“Як відкрити модний бутік в Парижі?” – за даними AI-аналітики цей запит є досить популярним серед підприємиць. І це зрозуміло – хто не марить поцілити у саме серце, так званої, модної столиці світу, міста, до якого прикуті погляди всіх фешіоніста?
І цей вербальний штамп є статистично обгрунтованим.
За даними Business of Fashion Тиждень моди в Парижі привертає онлайн вдвічі більше уваги ніж Тиждень моди в Нью-йорку та Лондоні разом взяті.
Для запиту дорожньої мапи виходу на ринки Європи із важливим чек-іном у Парижі, ми вирішили задати питання Юлії Ярмолюк, засновниці бренду J’amemme.
Колекції, які створює Юлія і її команда, не тільки тріумфально презентуються на Тижнях Моди в Україні, а й представлені для продажу в Парижі. Більш того, саме в сукні від J’amemme сяяла головна героїня Лілі Коллінз в серіалі “Емілі в Парижі”.
Ви пам’ятаєте, коли і який саме виріб, за яких умов був вперше проданим офіційно Вашим брендом в Парижі?
Юлія Ярмолюк: в 2019 році у нас була презентація колекції в Парижі. Памʼятаю, що після
неї ми отримали перше замовлення. Це було декілька позицій саме з колекції того року.

А як відбувається пошук партнерів торговельних, маркетингових, зіркових стилістів конкретно у Франції?
Юлія Ярмолюк: Загалом, ми використовуємо різні стратегії для налагодження співпраці у Франції із головних:
– участь безпосередньо на Паризькому тижні моди, це може бути презентація або показ колекції;
– шоурум під час Paris Fashion Week;
Оренда простору в одному з популярних шоурумів у Парижі дозволяє байєрам, стилістам і пресі ознайомитися з колекцією в зручному форматі.
– нетворкінг та встановлення контактів із місцевими байєрами, дистриб’юторами та стилістами через галузеві заходи та професійні спільноти;
– співпраця з агентами або консультантами, які мають досвід роботи на французькому ринку моди та можуть сприяти встановленню партнерств;
– PR та медійна підтримка, робота з французькими модними журналістами, fashion-інфлюенсерами та PR-агентствами для підвищення впізнаваності бренду;
– розміщення матеріалів у місцевих ЗМІ та залучення аудиторії.

Чи є комплаєнс-обмеження, вимоги до сертифікації ланцюгів постачання, особливості дипломатичних торговельних протоколів, тощо, для бізнес-відносин з Францією?
Юлія Ярмолюк: Ми маємо особистого митного брокера який нам допомагає з оформленням експортних документів.
Із головних аспектів експорту одягу до Франції можу виділити наступні:
– Україна має з ЄС Угоду про асоціацію, що передбачає зону вільної торгівлі. Це дозволяє експортувати одяг без ввізних мит за умови підтвердження українського походження товару;
– сертифікація походження: обовʼязково необхідний сертифікат EUR.1, який підтверджує відповідність правилам походження ЄС;
– ми зареєстрували торгову марку в Європі, що допоможе уникнути порушення прав;
– ми відкрили європейські рахунки для зручності зарахування оплати замовлень. Адже є проблеми з отриманням оплати в Україні. (Всі рахунки оподатковуються в Україні по КІК звітності);
– важливо дотримуватися митних процедур, вимог до пакування та документального оформлення для безперешкодного експорту.

Як “змінилось життя” бренду після появи героїні “Емілі в Парижі” у сукні вашого бренду?
Юлія Ярмолюк: Життя змінилося на краще! Сміється.
Ми стали більш впізнаваними на міжнародному ринку, а комунікація стала простішою. Адже кейси співпраці з відомими інфлюєнсерами та селебріті відкривають нові можливості. У сучасному світі важливо, хто тебе “вдягає”, і це справді має значення.
Ми отримали кілька цікавих пропозицій.
З чого Ви порадите почати новим брендам вихід на цей ринок?
Юлія Ярмолюк: Я б порадила зосередитися на якісному контенті для колекції та розглянути можливість участі в шоурумі під час Тижня моди. Це, безумовно, інвестиція, але водночас і шанс налагодити цінні зв’язки та зрозуміти подальший вектор розвитку.
Перебуваючи в правильному середовищі, можна побачити нові можливості, і головне не упустити їх.

Чи відчуваєте Ви свій бренд актором культурної міжнародної дипломатії в промоції України і які плани маєте на цей напрямок?
Юлія Ярмолюк: Так, безумовно, ми відчуваємо J’amemme частиною культурної міжнародної дипломатії та пишаємося тим, що маємо можливість презентувати Україну на міжнародній арені. Через дизайн, натхненний українською естетикою, архітектурою та традиціями, ми не лише створюємо одяг, а й розповідаємо світу про сучасну Україну, про її креативність, силу та унікальний стиль. Що є дуже важливо особисто для мене.
У цьому напрямку ми плануємо продовжувати активну участь у міжнародних тижнях моди, співпрацювати з інфлюєнсерами та платформами, які можуть допомогти розширити голос української моди.

Інтерв’ю: Юлія Броско.
Фото: https://jamemme.com/uk
Більше від
- Знову разом через 20 років: Стелла Маккартні випускає нову еко-колекцію для H&M
- Це 10 наймодніших речей та аксесуарів зими — список, який варто зберегти
- Зірки на показі Chanel: хто спустився у метро Нью-Йорка
- Chanel Métiers d’art: показ нової колекції Матьє Блазі у нью-йоркському метро
- Celebrate Yourself: роздивляємося лімітовану колекцію POELLE x the COAT