У “мокрою” сукні та у смарагдовому кольє у 93 карати.
У минулому зірка серіалу “Ейфорія” та фільму “Малкольм і Мері” зізнавалася, що їй ніяково з’являтися на червоних доріжках у розкішних образах та ювелірних прикрасах, які вона не може собі дозволити. (Те, що ми бачимо на селебріті на прем’єрах і церемоніях найчастіше не належить їм, а є лише презентом від брендів — як частина реклами). Втім, складається враження, що Зендая подолала комплекси, і тепер готова сяяти в найдорожчих (у прямому та переносному сенсі слова) прикрасах всупереч усім своїм минулим переконанням (або сумнівам).
Після того, як Зендая прибула на Венеціанський кінофестиваль у простому та розслабленому ансамблі від Valentino, що складається з чорного об’ємного піджака та білої сукні з рожевим бантом, актриса переодяглася заради червоної доріжки прем’єрного показу майбутнього фільму “Дюна”. Партнером молодої зірки за цим проектом став “Джонні Депп покоління Z” – Тімоті Шаламе.
25-річна актриса та суперзірка, стилісти якої вічно вибирають найідеальніші образи для урочистих заходів, блищала на червоній доріжці у “мокрій” шкіряній вечірній сукні нюдового відтінку від Balmain. Особливість образу — кастомізованість, адже “бюст” буквально “ліпився” відповідно до реальних форм Зендаї. Але насправді вразити публіку дівчині вдалося за допомогою прикраси, яка стала центральним об’єктом цибулі.
Читай також: Принц Гаррі та Меган Маркл запропонували Єлизаветі II поспілкуватися у рамках саміту
Зендая обрала кольє з нової колекції високого ювелірного мистецтва бренду Bulgari, яке являло собою інкрустовану смарагдами та діамантами змію, що обвивала шию актриси. Головний акцент прикраси — колумбійський смарагд вагою 93 карати, який і тримає у зубах фантазійну тварину. Зендая стала амбассадором Bulgari на початку 2020 року, і з тих пір вона часто з’являється на урочистостях в прикрасах цього модного будинку.
«Я вперше побачила цей смарагд у Джайпурі у 2018 році. Коли я познайомилася з ним, то він був вагою 98 карат. Я витратила цілий рік на те, щоб умовити продавця дещо змінити його форму. Тепер він важить 93 карати, і має ідеальний вигляд кабошона – форма, поверхня. Це просто витвір мистецтва”, — каже креативний директор ювелірної лінії бренду Bulgari Лючия Сільвестрі.
За повідомленнями бренду, колекція Magnifica від Bulgari — найцінніша в історії модного будинку. Прикраси з цієї лінійки прикрашені найбільшим дорогоцінним камінням. Тому не дивно, що ювелір обрала саме Зендаю як модель для нового кольє, адже дівчина є обличчям марки з 2020 року.
І хоча в історії кіноіндустрії і пов’язаних з нею урочистостей все ж таки з’являлися більші і “важчі” прикраси, як наприклад кольє Tiffany з жовтим діамантом вагою майже 129 карат, яке стало відомим завдяки Одрі Хепберн, Леді Гаге і Бейонсе, аксесуар у вигляді змії від Bulgari – гідний суперник.