UA
RU

Жовто-синій – новий чорний, або про головний тренд сезону

Ще місяць тому весь світ божеволів по чорному. У будь-якій незрозумілій ситуації одягай чорне і буде круто - таким ось негласним правилом керувався кожен із нас. Сьогодні ж, головний хіт сезону – жовто-синій. Fashion-журналістка та колумністка Marie Claire Ukraine Ксенія Ковальова про "новий чорний".
Ксенія Ковальова

Мода ніколи не була лише одягом. З самого початку цей складний соціо-культурний феномен був способом вираження власного я, цінностей та ідеалів, які людина хоче транслювати у суспільстві. Війна, яка відбувається в Україні сьогодні – не локальний конфлікт. Це міжнародний акт тероризму, який ставить під удар благополуччя всього світу і вперше з моменту Хіросіми і Нагасакі серйозно порушує питання про наближення ядерної катастрофи. І тому замість «бунтарського» чорного, весь світ виходить на вулицю у «вільному синьому» і жовтому, що «закликає до дії». Тому що всі в цілому світі хочуть разом сказати: «ми против агресії, яку проявляє росія сьогодні».

Демна Гвасалия 3

Демна Гвасалия

Напевно, кожен знаменитий гурт уже встиг випустити брендований мерч із символікою України або жовто-синіми тонами, на зразок Metallica або Red Hot Chili Peppers. А ті, хто не встигли, змогли обзавестися жовто-синіми футболками на останньому показі Balenciaga, де на кожному із 525 місць лежала записка «тиждень моди сьогодні виглядає абсурдно. Але не провести показ ми не могли б, адже це означало здатися» і футболка в кольорах українського прапора. Будучи грузинським біженцем, Гвасалія Демна сьогодні є найактивнішим борцем за свободу України у світі fashion. Він же був одягнений у жовто-синє вбрання на власному показі.

жовто-синій

Емілі Сіндлєв

жовто-синій 4

Леоні Ханні

жовто-синій макіяж

Не тільки інфлюєнсери та ікони street-style на кшталт Емілі Сіндлєв, Медс Еміль Медсен, або Біган та Леоні Ханні постійно з’являються на вулицях у жовто-синіх нарядах, а й представники парламенту США. Жовто-синій став не лише символом боротьби за свободу та демократичні цінності, а й символом єдності. Адже цей колір зміг уперше в історії об’єднати демократів та республіканців, що стало небувалою подією в історії Америки. Усі до одного представники парламенту, незалежно від цілей та цінностей, одягли жовто-сині вбрання або взяли маленькі прапори України на засідання, щоб заявити про свою позицію. А ось бренди на кшталт Marni і Botter взагалі випустили колекції в жовто-синіх тонах. «Головним кольором весни-літа 2022 мав стати рожевий, але сьогодні зовсім резонно затьмарили його жовтий і синій».

botter

botter_paris 3

botter_paris 2

Botter

Ідея одягати вбрання певних кольорів, щоб висловити власну політичну позицію не є новою. Культурологи дотримуються ідеї про те, що навіть український вінок свого часу служив символом єдності та ніс у маси ідею про те, що «Україна – моя земля. І я належу їй та її ідеалам», тому що збирався вінок із квітів, що проростають на певних територіях. Більше того, ще за часів Другої світової люди у Франції почали носити речі, які хоч і не були прикрашені в національні кольори, але могли бути розпізнані французами, як типово національні за рахунок крою та швів.

dior

Dior

Сьогодні весь світ підсмикує Україну. Серед брендів, які ввели санкції проти Росії шляхом припинення торгівлі в країні або закриття магазинів та почали підтримувати українських біженців та надсилати до регіонів бойових дій гуманітарну допомогу: Louis Vuitton, Dior, Hermès, Chanel, Prada, GUCCI, Saint Laurent, Cartier, Burberry, Balenciaga, Zara, H&M. Не кажучи вже про те, що всі фінансові операції та соціальна активність у росії сьогодні стала практично неможливою за рахунок припинення роботи Visa, Mastercard, зупинення постачання євро та долара до країни США та країн-членів ЄС, а також припинення роботи Facebook та Instagram. Сьогодні весь світ розуміє, що ми воюємо не за споконвічно українські цінності, а за свободу і майбутнє всієї Європи, як і за збереження геополітичного балансу у світі. «Stand with Ukraine» — не тільки светр від DRESSX, який надягнув кожна знаменита людина світу, але й заклик до дії, яка може врятувати майбутнє якщо не всього, то великої частини людства.

Жовто-синій – новий чорний, або про головний тренд сезону-Фото 11

Dressx

«Ця війна – це боротьба за демократію, свободу, за цілий світ та глобальний світовий порядок. Ми, українці, боремося тут за цілий світ і весь світ не має права залишатися осторонь, залишатися мовчазними та просто «deeply concerned». Цього замало», — ділиться думками Марія Мохова, cпівзасновниця PR-агенції White Rabbit на своїй сторінці в Інстаграм.

Із нею важко не погодиться. І про це знаємо не лише ми. Сьогодні весь світ одягає жовто-синій та сміливо висловлює свою підтримку Україні. Адже наш жовтий – не лише чудова пшениця на українських полях. Це не лише золотисте сонце та благополуччя. Наш жовтий – це свобода, віра у краще та невичерпний оптимізм українського народу. Народу, над головою якого завжди було синє, мирне, чесне та довірливе небо. Небо, де немає місця російським ракетам. Stand with Ukraine.

Автор: Ксенія Ковальова

#ВсеБудеУкраїна!

Фото: офіційна Інстаграм сторінка @emilisindlev, @leoniehanne, @demnagram, @botter_paris, @dior, @dressx

Статьи по теме