«Сьогодні компанія продовжує виконувати замовлення для роздрібних та оптових клієнтів. У першому випадку товарообіг істотно знизився, але ми раді кожному з них — як завжди. Наша команда надсилає продукцію на відділення Нової пошти, які сьогодні працюють в Україні, а також є варіант самовивезення з нашого складу. Водіями у нас працюють хтось тільки може — наприклад, допомогу з розвезенням надає чоловік нашого бухгалтера. Сьогодні всі в команді максимально перекваліфікувалися і стали справжніми мультитаскерами – кожен робить максимум те, що може.
Також наша компанія, як і раніше, відвантажує гурт для великих компаній, з якими ми вже працюємо. Зараз багато компаній надсилають нам замовлення, після чого приїжджають на склад та забирають самовивозом. Причому оборот з такими замовниками не зменшився, а багато хто навіть збільшив наш асортимент, вибираючи те, що є у наявності — як, наприклад, Good Wine.
Щодо відвантажень за кордон — поки що це питання на стадії вивчення. Справа в тому, що продукція, яка вивозиться за територію України, автоматично отримує позначку «експорт». Експорт оподатковується, а нам не хочеться збільшувати вартість товару за рахунок додаткових витрат та витрат на доставку. Тому ми зараз обмірковуємо про варіант оренди складу в Європі та консолідацію товару від усіх наших європейських та американських постачальників.
Також великий біль у тому, що нам довелося припинити власне виробництво через те, що локація знаходиться в стратегічному місці і вже зазнала обстрілу. Небезпека унеможливлює приготування їжі для тероборони та всіх нужденних, хоча мені дуже цього хотілося б», — розповідає екоактивістка, засновниця компанії Glossary Organic Products та екофонду Glossary Foundation Анастасія Цибуляк.
Український бренд косметики на основі гіалуронової кислоти та цитрата срібла PIEL Сosmetics – активно працює. Компанія не припиняла свою роботу навіть у найгарячи фази війни на Київщині. “Ми намагаємося всіма силами допомагати в ці часи. Та все одно здається що робимо замало. Зараз віддаємо 35 % продажів на допомогу. Наша допомога адресна, тож ми не передаємо на рахунки ЗСУ, хоча це робили спочатку. Тепер знаходимо тих, кому потрібні гроші тут і зараз, але надаємо перевагу тим, кому можемо 100% довіряти. В той самий час ми намагаємось працювати. Наш комірник навіть під час самих “гарячих”днів у Київі їздив на роботу, розвозив антисептики, пакував та відправляв посилки. Це зовсім не головне в порівнянні з допомогою військовим, але наша робота допомогає тим косметололгам, які мають можливість працювати – отримати прибуток”. – каже засновник українського бренду Piel Сosmetics Ярослав Процько.
На Інстаграм-сторінці бренду Piel можна знайти корисні поради на теми психології та війни: “Як зберегти відносини під час війни”, “Синдром відкладеного життя”. А також добірки продуктів бренду та рекомендації, які допомагають боротися зі шкірними проявами стресу та загостреннями дерматологічних проблем.
Бренд, який ми обожнюємо за неймовірні натуральні аромати та екологічні формули – знову у справі. Більше того, навесні NATUREAL випустив новинки для чутливої шкіри, які були заплановані на березень, але через масштабний напад Росії на Україну – запуск довелося відкласти. Наразі новинки вже доступні на сайті. Це мультиактивний засіб Nutrition Cream, який можна використовувати для обличчя, шиї, декольте, навколо очей, мочок вух та будь-яких вразливих зон. Гель для очищення чутливої шкіри Сentella та флюїд для зволоження волосся Shining. Ціни на продукцію знижено. “Щоб допомагати потрібні сили та ресурс. Тому, як кажуть перед польотом: спочатку одягніть маску на собе, а потім – на дитину. Ще ніколи піклування про себе не було таким важливим. Щасливі жінки, створюють щасливе суспільство” – впевнена команда бренду.
Про умови доставки процукції можна дізнатися на сайті NATUREAL, інформація оновлюється завчасно.
Український бренд ароматів для дому та бьюті-засобів для тіла – знов на зв’язку. Два рази на тиждень команда робить відправки Україною до міст, де працює “Нова Пошта” та “Укрпошта”, а також закордон. Навесні INRO представили нові антистрес-набори, до яких увійшли улюблені фанатами бренду продукти: крем для рук з ароматом Griotte, аромадіфузор Кiran, тверде парфумоване мило Nilo. “Щоб позбутися стресу, набути спокою та повернутися до більш-менш звичайного життя – нам потрібно не так вже й багато: турбота про себе та наших близьких, і усвідомлення того, що ми в безпеці. – все це сприятиме відновленню ментального здоров’я”. – зауважують засновники INRO на сторінці в Інстаграм. 10% від продажу продукції команда INRO донатить у фонд “Повернись живим”. До того ж, зараз на продукцію марки діють знижки до 50%.
Бренд косметики ручної роботи для ванни та душу відновив роботу фірмових офлайн-магазинів у Львові та Луцьку. 20% від родрібних замовлень команда перераховує на спецрахунок ЗСУ, про що кожному покупцю надсилають квітанцію. Також брнед має приємні новини для партнерів: розпочато оформлення гуртових замовлень, а також виробництво під індивідуальними торговими марками на замовлення. “Відновлюємо економіку держави, зберігаємо робочі місця, працюємо на перемогу” – закликає команда MR. SCRUBBER