Закрити
UA
Мода

У Києві відкрився перший магазин AllSaints

Поділись:

В Ocean Plaza на першому поверсі сучасного торгово-розважального центру з’явився перший в Україні монобрендовий магазин британського бренду. AllSaints.

posts-to-db-Фото 1

AllSaints – глобально відомий та сучасний діджитал-бренд із незалежним духом. Дизайн бутіка відповідає опису — індустріальний стиль із використанням вінтажних елементів, дерева, важкого металу та бетонних панелей ідеально передає характер. AllSaints.

Цікаві факти про всіх святих:

  • бренд був створений у 1994 році двома дизайнерами: Стюартом Тревором та Кейт Болонгаро

  • названий на честь All Saints Road, яка у 60-х славилася як центр збору модно- та музично-орієнтованої молоді

  • головний офіс знаходиться у Східному Лондоні

  • бренд створює повні колекції жіночого, чоловічого одягу, взуття та аксесуарів у власному ательє

  • в всіх святих працює понад 3000 співробітників у 28 країнах

  • колекції бренду представлені по всій Європі, у Північній та Латинській Америці, Азії та на Близькому Сході, у більш ніж 240 магазинах

  • бренд активно співпрацює з музичною індустрією та такими відомими виконавцями як Kings of Leon, Blonde Redhead, OneRepubliс, Imagine Dragons

  • одяг бренду користується великою популярністю серед світових зірок, таких як – Ріанна, Джастін Тімберлейк, Джіджі Хадід, подружжя Бекхемів, Роббі Вільямс, U2

Заінтриговані? І це ще не всі цікаві деталі про всіх святих. Творці бренду спрямовані на формування бізнес-моделі нового покоління, де дизайнер і клієнт тісно взаємодіють один з одним з однією метою – створити якісний і актуальний продукт. Приємно знати, що всіх святих займається кожним аспектом бренду: від дизайну магазину, будівництва до глобальної веб-платформи. 

всіх святих – Це революція в моді high street. У кожній рекламній кампанії та колекції відчувається характер, індивідуальність та сучасна міська естетика. Бренд шукає рішення у повсякденному житті, музиці, моді. Саме тому перед нами речі, які несуть у собі чітке посилання і є відображенням нових реалій. всіх святих пропонує впевнений та чітко сформульований чоловічий та жіночий гардероб. У фірмових байкерських куртках, трикотажних виробах, преміальних базових моделях, у колекції ready-to-wear. всіх святих демонструють відданість якості, молодості та світовідчуттю.

Рекламна компанія всіх святих весна-літо 2018:

[mc_gallery id=104662]

Що говорить про свіжий кампей креативний директор бренду Вілл Бідл:

Чим більше випускається колекцій AllSaints і поширюється вплив Східного Лондона по всьому світу, тим більше я знаю про зміну сезонів. І як це відображається на нашому одязі, і на виборі стилю, і нашій особистості в цілому.

Схоже на те, що у світу моди з’явився новий інтерес до реального життя людей і суспільства, тому цікаво, що модні бренди та засоби масової інформації продовжують презентувати бікіні в той час, як клієнти по всьому світу все ще прокидаються в дуже холодних погодних умовах. Це те саме, що продавати пухові куртки в середині літа.

Назвіть це наслідком глобального потепління або просто модою, що застрягла у своїй «вежі зі слонової кістки», але все це не послідовне. Поза сезоном.

Тому я хотів би показати реальність та прагматизм колекцією, кампанією та головною темою «Поза сезоном».

Колекція пальто, трикотажних виробів та курток, що вийшла з лютого до березня, представлена ​​у весняній палітрі для типово зимових виробів.

Ми представили колекцію в ідеальному для «Поза сезоном» місці – на Ібіці.

Ми робили зйомку у січні, незважаючи на острівні сильні вітри, закриті пляжні будиночки та порожні вулиці. При цьому ми уникли натовпу і відчули істинний дух та енергетику «Поза сезоном».

Завдяки відсутності натовпів, проявляється справжня краса, розкриваючи справжність нашої спільноти. Подібно до того, як відлив показує реальну красу пейзажу.

Колекція на сезон ще ніколи не була реальнішою.

До речі, колекція вже доступна на офіційному сайті всіх святих та в Ocean Plaza, де бренд ексклюзивно представлений в Україні.