Закрити
UA
Мода

Знайомство з брендом: Імператорський кравець – ательє з індивідуального пошиття ділового одягу

Поділись:

Компанія Імператорський кравець входить до десятки найкращих у світі ательє індивідуального пошиття. Керівник київської філії Стів Кріплані розповів Marie Claire про історію компанії в Україні, її принципи роботи та склад чоловічого гардеробу. Він точно знає, як має виглядати стильний чоловік!

posts-to-db-Фото 1

Про історію компанії

Компанія Імператорський кравець вже понад 22 роки працює в Україні. Це сімейний бізнес, який творив мій брат. Наша історія дуже давня і розпочалася в Індії. Частина індійської культури – коли син переймає бізнес та розвиває його далі. Наш батько займався тканинами з 1968 року. Але в Індії цей бізнес був не дуже прибутковим через низький рівень життя людей. Після закінчення університету мій брат вирішив освоювати нові обрії. Тоді багато хто намагався виїжджати до більш забезпечених міст і країн, він вибрав Гонконг, а вже звідти їздив у відрядження до Європи.

У цей час розпався Радянський Союз і йому порадили звернути увагу на цей напрямок. Деякі люди побоялися б починати бізнес у такому плутанині, але ми побачили в цьому шанс. Адже у радянських країнах люди завжди хотіли добре виглядати! Брат приїхав, подивився та повірив у потенціал цього місця. Бізнес зароджувався у Росії, Україні, Казахстані та Азербайджані.

1995 року ми починали працювати в Україні, але тоді це було у форматі відряджень. Цей період – президентство Леоніда Кучми. Саме тоді він став нашим клієнтом, і ми вирішили, що потрібно серйозно будувати бізнес в Україні. Вже з 1999 року ми працюємо на постійній основі з власним офісом. Стало зрозуміло, що приїжджати, брати замовлення та їхати на півроку їх відшивати – це не серйозно. 

На даний момент у нас 13 офісів у шести країнах світу, один з них – в Україні.

posts-to-db-Фото 2

Ведучий Тимур Мірошниченко та Стів Кріплані

Про українських чоловіків

В Україні є потреба у послугах хорошого кравця. Чоловіки тут завжди любили одягатися! Я працював у різних країнах, спостерігав, як там одягаються чоловіки. Українці цікаві, вони завжди сміливіші у виборі одягу, стежать за модою. Серед усіх пострадянських країн – вони найстильніші, готові спробувати нове. Мені подобається з ними працювати, це насолода для мене. 

Дуже часто буває, що дивишся новини – а там твій клієнт у костюмі та хтось каже: «Як ви добре одягнені!». Мені одразу приємно. Хоча дуже часто я не можу розголошувати імена цих людей, але моя мета досягнута!

У чоловічому гардеробі має бути мінімум чотири ділові костюми та один смокінг. Що стосується сорочок та краваток – чим більше, тим краще. З таким арсеналом можна щодня виглядати по-новому. Але у мене є різні клієнти, у когось один костюм, у когось більше десяти. Залежить від потреб.

У нас є і жінки-клієнтки. Але для них ми шиємо переважно класику. Їх плюс у тому, що вони знають, чого хочуть. Але жіночий одяг дуже підвладний модним течіям. Чоловіки в цьому плані простіші, вони рівняються на стиль.

posts-to-db-Фото 3

Про роботу з клієнтами

У чоловіків зазвичай мало часу для шопінгу. Ми, як ніхто, розуміємо, що наші клієнти – зайняті люди. Ми прагнемо того, щоб людина отримала максимальний сервіс в одному місці. Він приходить до нас і за годину-півтори вигадує всі складові свого образу. Виходить звідси, отримуючи костюм, сорочку, джинси, взуття, краватки, хустки, пальта та шарфи. Не лише у діловому стилі, а й кежуал. 

Я завжди зустрічаюся з клієнтами особисто. Дізнаюся, чим людина займається, куди вона планує одягати наш костюм. Іноді люди дивуються, навіщо я весь час розпитую різні деталі їхнього способу життя, але це важливо, щоб я знав, які тканини запропонувати, кольори та фасон. Крім того, я звертаю увагу на колір очей, волосся та фігуру. 

Потім ми вибираємо тканину для костюма, підкладку, фурнітуру. Знімаємо мірки, які відправляємо на виробництво, де під кожного клієнта створюється індивідуальне лекало. Через 3-4 тижні костюм готовий, ми робимо дві чи три примірки та віддаємо річ. А коли вже ваше лікало у нас, у майбутньому процес іде швидше. Перший костюм створюємо від 6 тижнів, другий – від 4. І також процес проходить, якщо йдеться про сорочку або пальто.

Для мене важливо пошити хорошу річ, яка стане в нагоді своєму господарю. Я не хочу просто продати щось, не переймаючись долею наших творінь у майбутньому. Я ніколи не умовлятиму клієнта замовити два костюми, нехай навіть я бачу, що він легко може собі це дозволити. Якщо йому сподобається один, він знову повернеться.

Щодо взуття, у нас є готові колотки – для початку ми вибираємо його. Потім ми співпрацюємо з італійськими компаніями, які мають онлайн-сервіс з моделювання кольорів і матеріалів, тому процес не займає багато часу.

У мене немає знижок.

Головне – не вартість, а відношення із клієнтом. Ми не створюємо масштабних рекламних кампаній, тому що наш успіх – це сарафанне радіо. Кравець має бути особистим. Його, як і лікарі, вибирають не за допомогою реклами, а за рекомендацією. Мене знають у роботі з главами держави, я шив костюми для трьох українських президентів. 

posts-to-db-Фото 4

Про виробництво в Україні

Зі мною дуже важко працювати, адже я людина принципова. Наші костюми на 80% створюються вручну – бортівка, підкладка, петлі – це все робиться майстром. Таких умільців зараз мало, бо все роблять швидко та на машинці. Коли ми знаходимо майстра, відправляємо її вчитися на тренінги та постійно контролюємо. При цьому незважаючи на нашу вимогливість, ми завжди знаходимо потрібних майстрів. 

Завдяки такій роботі я можу впевнено заявити, що наші костюми не припадають пилом на полицях, а клієнти їх постійно носять. Я беру на себе і подальше обслуговування речі, щоб не доводилося думати, куди звертатися і де пришити гудзик, ушити піджак або підшити підкладку. Раз на півроку я прошу своїх клієнтів принести костюм, щоб кравці перевірили все, можливо, потрібно його ще раз посадити по фігурі. 

Про тканини

Ми працюємо з топ-виробниками тканин у світі. Наша компанія входить до міжнародного рейтингу 10 провідних ательє індивідуального пошиття, тому я не робитиму компромісу на тканинах, ґудзиках або підкладці. 

Часто буває так, що десь у подорожі клієнт купує собі костюм дешевше, ніж у нас, хоч зовні вони ідентичні. А через півроку знову замовляє такий самий костюм уже в мене і каже: «Знаєш, Стіве, той уже втратив вигляд, більше не виглядає багато». Я знаю, що справа у тканинах. Я працюю зі Scabal, Doremeuil, Ermenegildo Zegna. Вони вже давно на ринку і не ризикуватимуть своєю репутацією заради вигоди. Є менш відомі бренди, які роблять хороші тканини. 

При цьому ми не маємо величезного складу, я намагаюся кожен сезон замовляти нову колекцію, за останніми тенденціями. Тоді і я, і клієнт упевнений, що виходить стильний продукт. Також і наша бортовка – це справжнє кінський волосся, і гудзики – це слонова кістка.