
Зої Кравіц стала головною героїнею осіннього кампейну Saint Laurent
Зої Кравиць, як завжди, чудова!
16-а рекламна кампанія Ентоні Ваккарелло для Saint Laurent отримала цілком логічну назву, яка відзначає цю цифру, — #YSL16. Креативний директор не став оригінальнішати і віддав головні ролі в кампейні своїм улюбленцям – Зої Кравіц та Леннону Галлахеру.
У мініфільмі є загравання з темою андрогінності: Зої виглядає досить «мужньо» з короткою стрижкою і в костюмі, а Леннон Галлахер, Ерін Моммзен і Ное Мартін набувають жіночних рис у мерехтливих блейзерах і пальто в «зебру».
Читайте також: СИН МУЗИКАНТУ OASIS СТАВ НОВИМ ОБЛИЧЧОМ БРЕНДУ SAINT LAURENT
Ентоні Ваккарелло вирішив не змінювати своїх правил ще в одному – до співпраці він запросив режисера Наталі Кангілем. Цей дует перетворюється на шикарне тріо, якщо ми скажемо, що за музичний супровід відповідав французький діджей SebastiAn.
Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику