Зрілість через призму моди: новий кампейн Kachorovska FW 23-24
Зрілість — головна тема осінньої колекції бренду Kachorovska. Команда бренду вирішила розкрити це поняття через призму моди, і одночасно дослідити свій внутрішній світ і навчитись сприймати себе такими, якими ми є, бачити себе красивими, бути вільними від чужої думки, говорити про почуття, вільно жартувати з собою, не боятись бути некоханими й казати ні.
“Зрілість — це коли сповна смакуєш себе, досліджуєш попри страх та упередження, позбуваєшся сорому, наповнюєшся відвертістю і проявляєшся собою”, — каже CEO Kacho Group та креативна директорка Kachorovska Аліна Очеретяна.
Зрілість не завжди приходить з роками, це поняття глибше ніж вік. Саме це ми намагались показати у взутті та аксесуарах, що представлені в цьому сезоні. Наша ідея відображена у матеріалах, кольорах та технологіях, які ми використали для колекції FW 23-24. Наприклад, колірна гама складається зі стиглих відтінків соковитого граната, зацукреного меду та глибокого чорнично-синього. Крім цього, ми попрацювали над тактильністю наших продуктів, додавши надзвичайно приємну на дотик підкладку з замші у сумки та замовивши неймовірну ніжну стрейч-шкіру для чобіт.
Традиційно команда Kachorovska розвиває ідею анатомічності взуття. Ми вдосконалюємо наші колодки та робимо все, щоб взуття було максимально зручним та не мало негативного впливу на організм. У цьому ви можете переконатись на прикладі чобіт Erica, з анатомічною гостроносою колодкою на 4-сантиметровому підборі. Вони вже встигли стати хітом продажів.
Чоботи у різних текстурах, з різною висотою підбору та формою мису — головний акцент колекції. Проявляйте як забажаєте завдяки ботильйонам Blanca з ніжної шкіри темно-червоного відтінку, замшевим ковбойкам Katrin у карамельному відтінку, або стрейчевим чорним чоботам Kaya. Будь-який вибір буде актуальним цієї осені. Доповнювати взуття ми пропонуємо пальто, які в Kachorovska виконані з натуральної вовни. Прямий крій, графічна лінія плеча та актуальна довжина — три складові вдалого образа не перехідний та холодний період року.
Героїнею рекламної кампанії стала акторка Дарія Полуніна. Зйомка, над якою працювали фотограф Денис Маноха та стиліст Влад Аскеров, була натхнена роботами художників Рене Маґрітта та Казимира Малевіча, а відео, яке створив Андрій Хіміч — фільмами шведського режисера Інгмара Бергмана та польського режисера Кшиштофа Кесльовського. Локацією зйомки став Львів. Варто зазначити, що Дарія приїхала в Україну вперше за останні три роки.
“Для мене зрілість — це в якомусь сенсі відчепитись від себе. Перестати вишуковувати недосконалості, бо кінець кінцем це лише забирає твої сили, енергію та час і не має жодного значення”, — вважає Дарія Полуніна.
Разом з продуктом зрілість приходить і до бренду Kachorovska, що бачать наші клієнти протягом останніх декількох років. Ми дозволяємо собі бути справжніми.
Читайте також: ТВОРЧІСТЬ АНАТОЛІЯ КРИВОЛАПА В НОВІЙ КОЛЕКЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО БРЕНДУ RITO