Компанію Хантер Шефер склали моделі Джулія Нобіс, Селена Форрест та Ліна Чжан.
Так, весняно-літня колекція 2022 року італійського модного будинку Prada присвячена чуттєвості та бажанням, як і буквальної транскрипції гендерного одягу. У новій рекламній кампанії Prada лінійки, створеної Міуччею Прада та Рафом Сімонсом, реальність стикається з фантазією, а фізичні відчуття з таємними бажаннями.
Враження та настрій бренд Prada ставить на чолі весняно-літньої колекції 2022 року, досліджуючи емоційний зв’язок між жінкою та її гардеробом.
На мінімалістичних диптихах, які вже стали традиційними для кампаній модного будинку, представлені найзатребуваніші моделі сучасності: Джулія Нобіс, Селена Форрест та Ліна Чжан, а також особа покоління Z – трансгендерна актриса та зірка серіалу “Ейфорія” – Хантер Шефер. На знімках дівчата відображені в момент примірки одягу та дослідження його характеру. Відмінні деталі привертають увагу глядача відчуттям близькості. Увага глядача зосереджена на жінках, а вони своєю чергою фокусуються лише на собі.
Читай також: Зендая попередила про тригерні моменти у другому сезоні “Ейфорії”
Потаємні та справжні ці двозначні, інтригуючі фотографії Девіда Сімса демонструють глибоко особисте ставлення людей до свого одягу — релігію шанувальниць бренду Prada. Вони відзначають та увічнюють повсякденні жести, настрої.
Протягом сезону кампанія розвиватиметься за допомогою серії відеороликів та фотографій, створених поруч іміджмейкерів-початківців, кожен з яких був запрошений на знімальний майданчик, щоб інтерпретувати колекцію, кампанію та настрій Prada.
Кредити: