Дівчина давно сподобалася бренду.
Instagram/@hoooooyeony
Тенденція до стирання расових кордонів стала все більш поширеною та світові бренди запрошують до співпраці все більше знаменитостей корейського походження. Так, днями люксовий бренд Louis Vuitton повідомив, що у них з’явився новий амбасадор – актриса Хо Ен Чон.
Модному дому не в новинку працювати із зіркою серіалу «Гра в кальмара», який, до речі, б’є всі рекорди на стрімінговому майданчику Netflix. У 2016 році корейська знаменитість вже співпрацювала з брендом, взявши участь у модному показі, а також ставши головною героїнею кампейну колекції ready-to-wear у 2017 році.
Креативний директор Louis Vuitton Ніколя Жеск’єр розповів, що дуже радий попрацювати з актрисою, оскільки в ній він бачить великий потенціал:
Я відразу ж закохався у величезний талант і неймовірну особистість Хо Ен, і я з нетерпінням чекаю на початок нового розділу нашого спільного шляху, який ми розпочали кілька років тому.
Для Хо Ен Чон це не перший досвід роботи в fashion-індустрії – дівчина входить до Топ-50 найкращих моделей планети, її неодноразово запрошували на покази такі бренди, як Bottega Veneta, Chanel, Fendi та інші. А тепер вона ще й затребувана актриса.
Читайте також: Зірка “Ейфорії” Сідні Суїнні знялася в образі Анни Ніколь Сміт
Нагадаємо також, що французький бренд Louis Vuitton раніше співпрацював з корейською групою BTS – вони стали особами нової домашньої лінійки для чоловіків.