Дівчина давно сподобалася бренду.
Тенденція до стирання расових кордонів стала все більш поширеною та світові бренди запрошують до співпраці все більше знаменитостей корейського походження. Так, днями люксовий бренд Louis Vuitton повідомив, що у них з’явився новий амбасадор – актриса Хо Ен Чон.
Модному дому не в новинку працювати із зіркою серіалу «Гра в кальмара», який, до речі, б’є всі рекорди на стрімінговому майданчику Netflix. У 2016 році корейська знаменитість вже співпрацювала з брендом, взявши участь у модному показі, а також ставши головною героїнею кампейну колекції ready-to-wear у 2017 році.
Креативний директор Louis Vuitton Ніколя Жеск’єр розповів, що дуже радий попрацювати з актрисою, оскільки в ній він бачить великий потенціал:
Я відразу ж закохався у величезний талант і неймовірну особистість Хо Ен, і я з нетерпінням чекаю на початок нового розділу нашого спільного шляху, який ми розпочали кілька років тому.
Для Хо Ен Чон це не перший досвід роботи в fashion-індустрії – дівчина входить до Топ-50 найкращих моделей планети, її неодноразово запрошували на покази такі бренди, як Bottega Veneta, Chanel, Fendi та інші. А тепер вона ще й затребувана актриса.
Читайте також: Зірка “Ейфорії” Сідні Суїнні знялася в образі Анни Ніколь Сміт
Нагадаємо також, що французький бренд Louis Vuitton раніше співпрацював з корейською групою BTS – вони стали особами нової домашньої лінійки для чоловіків.