Еліс Гласс
Отримала популярність як фронтвумен задиристого канадського проекту Crystal Castles, що схрещує перевантажений шумами синті-поп з панком, Еліс Глас з недавніх пір стала однією з численних муз американського дизайнера Олександра Венга. Торік Еліс взяла участь у показі натхненної хеві-метал осінньо-зимової колекції Венга. А цьогоріч засвітилася в рекламній кампанії SS’16, оформленій під стилізовані «полароїди». Окрім Еліс, на знімки потрапила ціла лінійка музикантів: від реперів Тревіса Скотта та Віка Менса до Алуни Франсіс із електронного дуету AlunaGeorge та музичного продюсера Baauer. А на шоу Alexander Wang FW’16 Гласс знову дефілювала як модель. До речі, співачка нещодавно покинула Crystal Castles і зараз починає сольну кар’єру, обіцяючи дебютний альбом до кінця року.
Олівер Сім (The XX)
Чоловічий голос та бас-гітарист інді-поп-групи з Лондона The XX Олівер Сім виступив героєм кампанії Dior Homme SS’16, знятою фотографом Віллі Вандерперре. Компанію Оліверу на чорно-білих знімках, серед інших, склав актор Ален-Фаб’єн Делон – син Альона Делона. Крім знімків, було створено відеоролик, озвучений піснею Stranger In The Room з торішньої платівки Jamie XX, колеги Сіма за гуртом The XX. Вокал у пісні належить самому Оліверу, а її відсторонений меланхолійний лад ідеально поєднується з благородною монохромною картинкою.
Граймс
Особою нового аромату POP дизайнерка Стелла Маккартні обрала одночасно милу та ексцентричну канадську співачку Клер Буше, більш відому як Grimes. Дуалізм закладений у самій ідеї парфуму з нотами листя томату, зеленого мандарину, туберози, сандалового дерева та кедра: легка назва та рожева кольорова гама в оформленні, з одного боку, та вихід за рамки стереотипів – з іншого. Grimes, яка за останні три-чотири роки з електронного авангарду без втрат пробилася до хіт-парадів, якраз із «колючих» та прогресивних дівчат, які не йдуть на угоди. Крім того, бренд Stella McCartney позиціонує себе як eco-friendly, а Grimes одержима темою екології. Промоутери по всьому світу ридають від її побутового райдера, де будь-які продукти та речі мають бути екологічними. Окрім неї, в рекламі парфуму взяли участь Лурдес Леон (дочка Мадонни), Кенья Кінскі-Джонс (дочка актриси Настасії Кінскі та музиканта Квінсі Джонса) та Амандла Стенберг – Рута з «Голодних ігор».
A$AP Rocky
Свобода, бунтівність, бунтарський дух – подібні якості шукав креативний директор Dior Homme Кріс ван Аш, визначаючись з особою рекламної кампанії бренду сезону FW’16. Слушною йому здалася персона репера A$AP Rocky. Він справді непростий хлопець: батька посадили, брата застрелили, сам залучався за побиття та пограбування, а його минулорічний альбом At. Long. Last. A$AP – темний та зухвалий – відноситься до похмурої версії хіп-хопу клауд-репу. При цьому музикант по-справжньому схиблений на моді. Раніше він співпрацював із Олександром Венгом, DKNY, Salvatore Ferragamo, має власну лінію одягу. Стиль та смак A$AP Rocky Кріс ван Аш теж явно виділив, запрошуючи артиста на знімальний майданчик.
Віллоу Сміт
Молодша донька Вілла Сміта ще у сім років разом із батьком знімалася у фільмі «Я – легенда», проте до тінейджерських років переключилася на музику – хіп-хоп, альт-R’n’B. Зараз їй лише 15, а за плечима робота з Jay-Z, кілька вдалих синглів та дебютний лонгплей Ardipithecus минулої зими. У нинішньому березні Карл Лагерфельд несподівано оголосив Уіллоу Сміт новим амбасадором Chanel (услід за Крістен Стюарт та Лілі-Роуз Депп). У середині літа дівчина знялася у рекламі очок Chanel – фото та відео за традицією виконав сам Лагерфельд. Навряд чи він, відомий і дуже глибокий меломан, вже оцінив альбом Віллоу. Натомість Карл чітко розуміє користь від залучення молодих осіб із креативних сфер у кампанії модного Будинку.