Закрити
UA
Мода

Зірки музики у рекламних кампаніях модних брендів

Поділись:

Особами рекламних кампаній модних брендів дедалі частіше стають музиканти, особливо нового покоління. Про свіжі колаборації розповідає наш музичний оглядач та діджей Володимир Сиваш.

1167826

Еліс Гласс

Отримала популярність як фронтвумен задиристого канадського проекту Crystal Castles, що схрещує перевантажений шумами синті-поп з панком, Еліс Глас з недавніх пір стала однією з численних муз американського дизайнера Олександра Венга. Торік Еліс взяла участь у показі натхненної хеві-метал осінньо-зимової колекції Венга. А цьогоріч засвітилася в рекламній кампанії SS’16, оформленій під стилізовані «полароїди». Окрім Еліс, на знімки потрапила ціла лінійка музикантів: від реперів Тревіса Скотта та Віка Менса до Алуни Франсіс із електронного дуету AlunaGeorge та музичного продюсера Baauer. А на шоу Alexander Wang FW’16 Гласс знову дефілювала як модель. До речі, співачка нещодавно покинула Crystal Castles і зараз починає сольну кар’єру, обіцяючи дебютний альбом до кінця року.

dior-homme-2016-spring-summer-mens-campaign-oliver-sim-002-800x1036

Олівер Сім (The XX)

Чоловічий голос та бас-гітарист інді-поп-групи з Лондона The XX Олівер Сім виступив героєм кампанії Dior Homme SS’16, знятою фотографом Віллі Вандерперре. Компанію Оліверу на чорно-білих знімках, серед інших, склав актор Ален-Фаб’єн Делон – син Альона Делона. Крім знімків, було створено відеоролик, озвучений піснею Stranger In The Room з торішньої платівки Jamie XX, колеги Сіма за гуртом The XX. Вокал у пісні належить самому Оліверу, а її відсторонений меланхолійний лад ідеально поєднується з благородною монохромною картинкою.

pop-refresh_featured-image

Граймс

Особою нового аромату POP дизайнерка Стелла Маккартні обрала одночасно милу та ексцентричну канадську співачку Клер Буше, більш відому як Grimes. Дуалізм закладений у самій ідеї парфуму з нотами листя томату, зеленого мандарину, туберози, сандалового дерева та кедра: легка назва та рожева кольорова гама в оформленні, з одного боку, та вихід за рамки стереотипів – з іншого. Grimes, яка за останні три-чотири роки з електронного авангарду без втрат пробилася до хіт-парадів, якраз із «колючих» та прогресивних дівчат, які не йдуть на угоди. Крім того, бренд Stella McCartney позиціонує себе як eco-friendly, а Grimes одержима темою екології. Промоутери по всьому світу ридають від її побутового райдера, де будь-які продукти та речі мають бути екологічними. Окрім неї, в рекламі парфуму взяли участь Лурдес Леон (дочка Мадонни), Кенья Кінскі-Джонс (дочка актриси Настасії Кінскі та музиканта Квінсі Джонса) та Амандла Стенберг – Рута з «Голодних ігор».

asap-rocky-dior-2016-fw-campaign-0

A$AP Rocky

Свобода, бунтівність, бунтарський дух – подібні якості шукав креативний директор Dior Homme Кріс ван Аш, визначаючись з особою рекламної кампанії бренду сезону FW’16. Слушною йому здалася персона репера A$AP Rocky. Він справді непростий хлопець: батька посадили, брата застрелили, сам залучався за побиття та пограбування, а його минулорічний альбом At. Long. Last. A$AP – темний та зухвалий – відноситься до похмурої версії хіп-хопу клауд-репу. При цьому музикант по-справжньому схиблений на моді. Раніше він співпрацював із Олександром Венгом, DKNY, Salvatore Ferragamo, має власну лінію одягу. Стиль та смак A$AP Rocky Кріс ван Аш теж явно виділив, запрошуючи артиста на знімальний майданчик.

willow-smith-chanel-eyewear-ad

Віллоу Сміт

Молодша донька Вілла Сміта ще у сім років разом із батьком знімалася у фільмі «Я – легенда», проте до тінейджерських років переключилася на музику – хіп-хоп, альт-R’n’B. Зараз їй лише 15, а за плечима робота з Jay-Z, кілька вдалих синглів та дебютний лонгплей Ardipithecus минулої зими. У нинішньому березні Карл Лагерфельд несподівано оголосив Уіллоу Сміт новим амбасадором Chanel (услід за Крістен Стюарт та Лілі-Роуз Депп). У середині літа дівчина знялася у рекламі очок Chanel – фото та відео за традицією виконав сам Лагерфельд. Навряд чи він, відомий і дуже глибокий меломан, вже оцінив альбом Віллоу. Натомість Карл чітко розуміє користь від залучення молодих осіб із креативних сфер у кампанії модного Будинку.