Це стрімкий прорив серед брендів люксів.
Коли екологічні проблеми стали топовими темами сучасності і багато ЗМІ, зокрема й наша редакція Marie Claire, почали активно це обговорювати, бренди по всьому світу замислилися над тим, щоб змінювати свою політику виробництва. Хтось, як і раніше, використовує способи грінвошингу, але є й свідомі компанії, які семимильними кроками йдуть до сталого виробництва.
Днями стало відомо, що модний будинок Chloé першим у Європі отримав важливий екологічний сертифікат B Corp (Benefit Corporation), який видає незалежна некомерційна організація B Lab. Вона проводить ретельну перевірку та аналіз діяльності компанії в рамках екологічності і лише тоді підтверджує статус стійкості бренду. Про це повідомив WWD.
Бренд Chloé ще рік тому став метою отримати цей сертифікат, тому регулярно подавав звіти про доходи та збитки, організовував консультаційні комітети для керівників компанії, а також розширив список постачальників, які є соціально-екологічними.
Для нас удосконалення – це кидати виклик самим собі. Кожне наше рішення враховує повне співвідношення фінансової, соціальної та екологічної цінності,
– Говорити генеральний директор Chloé Рікардо Белліні.
Варто зазначити, що отримання сертифіката B Corp – не просте завдання. Насамперед, потрібно відповісти на 300 питань організації B Lab, у яких розглядаються всі аспекти стійкості та усвідомленості: від умов роботи до впливу вуглецевого сліду від виробництва. Ми раді, що французький модний будинок зміг досягти таких вершин та продемонструвати гарний приклад своїм колегам.
Читайте також: Пуховики з турботою про довкілля: Осінньо-зимова колекція Marchi 2021/2022
Нагадаємо, що цього року бренд Chloé представив колекцію весна-літо 22, створену із залишків одягу, а взуття — із перероблених шльопанець, виловлених у морі.