Матьє Блазі продемонстрував свою першу колекцію в рамках Тижня моди в Мілані як креативний директор Bottega Veneta.
Ще не встигли шанувальники бренду до кінця обговорити нову рекламну кампанію, створену Блазі, як він презентував свіжу колекцію на Міланському тижні моди.
Bottega Veneta, як завжди, почав свій показ із приземлених і повсякденних образів, наприклад, картатої сорочки, одягненої поверх білої майки, у комбінації з прямими джинсами. Матьє Блазі робить трендом звичні нам речі і від цього його естетика стає ціннішим у модному світі.
Загалом силуети залишалися зручними завдяки джинсам із прямими штанинами та невимушеним футболкам, одну з яких ми побачили на Кейт Мосс під час показу.
Тренчі та сорочки стали виглядати по-новому завдяки багатошаровості з контрастними кольорами та матеріалами, хоча бренд не відійшов від свого фірмового плетіння, яким червоною ниткою пройшлося по всіх аксесуарах нової колекції.
Читайте також: Показ Prada SS23 на Тижні моди в Мілані: сувора витонченість
Особливу увагу варто приділити напівпрозорим чорним колготкам, які можна вдало комбінувати з в’язаним светром, а також шарфи, прикріплені до спини. Весняний настрій Матьє Блазі додав за допомогою задерикуватої бахроми на сукнях та костюмах.
Фото:spotlight.launchmetrics.com