
У темряві нічний: Miu Miu представив нову колекцію вечірніх суконь
Коли свято закінчилося, але післясмак вечірки ще не покидає.

Над створенням рекламної кампанії колекції Miu Miu Nuit Міучча Прада надихалася звучанням вечірніх суконь та мовою мерехтіння: вишивкою паєтками, стразами з кристалів, блиском атласу та оксамиту. Вона знімалася після темряви і виглядає це таємниче.
Образи виступають як портрети окремих жінок – актрис Евер Андерсон, Сієри Браво та Кікі Лейн, і водночас як свідчення світу Miu Miu.
Зірки цієї рекламної кампанії, зняті Мертом Аласом і Маркусом Пігготом, відображені у класичних «нічних» місцях: у порожньому коктейльному барі, у вестибюлі з важкими портьєрами, біля освітленого входу до закритого клубу.

Ці знімки наповнені спогадами про свято, що щойно закінчилося, і передчуттям майбутнього — сам одяг, з вишивкою та прикрасами, повний радості та оптимізму, також служить нагадуванням про вечірки.
Читайте також: Спекотна зйомка: Ріанна показала перші кадри з різдвяного кампейну Savage x Fenty
Жінки парадоксальним чином приміряють на себе інші особистості і, водночас, розкривають власну індивідуальність — у розкішному вбранні та у вислизному моменті. Вони ширяють на межі різних реальностей, втілюють різних персонажів і змушують нас у них вірити.
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші