У Парижі завершилася одна з найцікавіших тижнів високої моди. Про найцікавіші колекції від-кутюр сезону осінь-зима 2021-2022 розповість контриб’ютор Marie Claire у Парижі Тетяна Тука:
Бренд презентував колекцію за день до початку Тижня високої моди у Парижі. Це був дебют для бельгійського дизайнера Пітера Мюльєра як креативний директор і перший показ з часів смерті великого кутюр’є. А сама колекція свого роду данина поваги до всієї спадщини Аззедіна Алайї.
Голландський кутюр’є продовжує тему екологічності та натякає на небезпеку надмірного споживання. Крім елегантного вбрання, у цій колекції представлені також речі з деніму. Кожен виріб унікальний і шиється виключно в одному екземплярі.
Ще один дебют у рамках Тижня високої моди. Бренд Vaishali S заснований на класичному індійському переплетенні і намагається надати індійському ткацькому верстату глобальної мови виразу дизайну.
Показ модного будинку відбувся на території музею Родена, де було збудовано майданчик повністю вишитий вручну площею 35 кв. м., так звана «кімната із шовку». Вона була створена у співпраці з французькою художницею Євою Жоспен. Мотиви дерев, виноградних лоз та уявної архітектури поетично передані майже в натуральну величину. Ручна вишивка була зроблена протягом багатьох місяців в Індії в ательє Чанакья та ательє Школи ремесел Чанакья. Відсилання йде до фірмового салону вишивок у римському палаццо Колона та феміністському маніфесту Вірджинії Вулф «Своя кімната».
Ювілейна 50-та колекція в історії будинку містила безліч посилань до кутюрного архіву будинку. Як і на показах у 50-х та 60-х роках, моделі йшли під звуки приглушених кроків по килиму. Інтер’єр, червоні гвоздики, крій — все нагадувало часи Крістобаля Баленсіаги.
У своїй колекції дизайнер демонструє наше прагнення реальності та хвилювання після ізоляції. Вбрання наповнені старим почуттям крою, а виткані вручну візерунки додають сміливі нотки.