Slow fashion бренд в’язаного та трикотажного одягу та аксесуарів VISH презентував нову колекцію BEREHYNIA, натхненну елементами традиційного українського вбрання.
“З давніх часів і до сьогодні на жінку покладено багато важливих функцій – народження і виховання дітей, догляд за господарством, створення затишку для близьких, а згодом ще і власна кар’єра та реалізація. Виконуючи багато ролей одночасно, навіть у найскладніші часи, жінки вміли та прагнули гарно виглядати, про що свідчать численні історичні знахідки та збережені взірці старовинного українського жіночого вбрання. Дослідження історії традиційного жіночого вбрання і сама роль жінки стали натхненням для створення колекції BEREHYNIA“, – розповідають Марія та Вероніка, засновниці бренду VISH.
В колекцію увійшли: трикотажна сукня за формою старовинної сорочки, спідниця «плахта» оздоблена мереживом ручної роботи, тепла камізелька з вовни альпаки та в’язаний об’ємний кардиган на кшталт традиційної гуні. Також до лінійки виробів ми додали брючні костюми, без яких складно уявити жінку сьогодні. Більшість виробів колекції оздоблені притаманними VISH в’язаними елементами ручної роботи.
Соціальна місія VISH – створювати нові робочі місця для українських жінок з тимчасово обмеженими можливостями працевлаштування, популяризуючи в’язальне ремесло в Україні та світі.
Читайте також: SUSTAINABILITY TALK: УКРАЇНСЬКИЙ SLOW FASHION БРЕНД VISH