Переосмислення вишиванки, жіночність та еко-матеріали: якою вийшла нова колекція Андре Тана
Наближається осінньо-зимовий сезон, який асоціюється в нашій уяві з сірими буднями, прохолодною погодою та меланхолією, викликаною нестачею сонця (та вітамінів в організмі). Андре Тан в новій колекції вирішив врятувати українську жінку від стереотипних уявлень про форму та колір жіночого одягу на «холодний сезон». Мета колекції «осінь-зима 2023/24» — подарувати жінці більше світла, приємних фарб та гарного настрою за допомогою цікавих та нестандартних дизайнерських рішень.
Дизайнер продовжує працювати та експериментувати з еко-матеріалами. В колекції присутні приємні на дотик тканини ніжно-бежевого та білого кольору з еко-бавовни та навіть екологічна шкіра з переробленої шкірки бананів. Палітра осінньо-зимового одягу містить кольорові рішення на кожен день та будь-який настрій: від мінімалістичних, м’яких светрів та штанів до більш зухвалих та сміливих фарб (наприклад, яскраво-жовтих міні-спідниць в поєднанні з жовтими оверсайз-пуховиками).
Також в цьому сезоні Андре Тан продовжує переосмислення української вишиванки та її адаптацію під повсякденність. Цього разу дизайнер створив чорні вишиванки, з чорним орнаментом, які чудово пасують під шкіряні чоботи. Нова колекція багато в чому побудована на експериментах з «традиційним» одягом — таким чином дизайнер спонукає свою аудиторію до активних пошуків себе та нового досвіду. Перероблена «класика» — одна з фірмових ознак дизайнера, яка проявилась і в цьому сезоні у вигляді нестандартних костюмів та піджаків, подовжених оверсайз-жилетів без рукавів. Андре Тан навіть вдається до прийому «нашарування»: в колекції присутні моделі штанів, в які «вмонтовані» джинси.
Вперше в історії бренду в колекції з’явились максі-пальто, білі та в гусячу лапку, що містять в собі справжню магію стрункості та жіночності.
«Жіночність, елегантність, справжність — це і є ДНК бренду Andre Tan», — коментує нову колекцію дизайнер. «Так склалося, що я дуже добре розумію жінку, її складну емоційну природу та внутрішню архітектуру. Водночас із цим, жінку можна вивчати та досліджувати вічність, кожен раз відкривати нові грані її сутності. Тому кожна моя колекція — це нові дослідження та здогадки про те, що по-справжньому потрібно жінці. В цій колекції я спробував показати, що навіть холодна погода та мряка за вікном — це не привід вдаватись до меланхолії. Одяг, те, що ми вдягаємо та що ми бачимо на людях навколо — дуже впливає на настрій. Моя задача як дизайнера — покращити настрій, допомогти жінці сяяти та демонструвати своє внутрішнє сяйво незалежно від сезону».
Читайте також: FROLOV ПРЕДСТАВИВ НОВУ КОЛЕКЦІЮ MOLODA ПІД ЧАС ПЕРШОГО СОЛЬНОГО ШОУ НА ТИЖНІ МОДИ У ЛОНДОНІ