Бренд FROLOV запускає свій перший благодійний проєкт FROLOV HEART
З моменту створення бренду, їхнім лого є анатомічне серце людини. Воно найкраще відображає те, що креатори вважають найбільшою цінністю – людське життя, повне любові.
Діти завжди потребують найбільшої підтримки та турботи. Вони ж і найвразливіші до жахіть, які відбуваються під час війни. За офіційними даними, вже понад 700 дітей в Україні постраждали внаслідок терористичних дій російських окупантів.
Та, на жаль, реальна ситуація значно гірша. Сотні тисяч дітей незаконно вивезені на окуповані території, безліч важкопоранених і не менше назавжди скалічених втратою близьких. Через війну кожна без виключення дитина в Україні отримала травму, про яку пам’ятатиме все життя. Тому кошти першого благодійного проєкту будуть спрямовані саме дітям.
У День захисту дітей український бренд запускає свій перший благодійний проєкт FROLOV HEART. Це лімітована колекція чорних та білих світшотів з вишивкою нитками або бісером. Кожне серце вишите вручну, що робить його унікальним. Саме тому на світшоті є персональний номер, який буде відображатися поряд з унікальним серцем власника на віртуальній стіні проєкту.
Учасник може обрати один з існуючих варіантів вишивки серця, або ж довіритися творчості та натхненню майстра. На сайті поряд з власним номером також можна залишити своє текстове послання для дітей.
Через війну кожна без виключення дитина в Україні отримала травму, про яку пам’ятатиме все життя. Тому кошти цього благодійного проєкту будуть спрямовані саме для них. Також FROLOV створив власне послання дітям – мультфільм, який також презентує у День захисту дітей. Це власний пластиліновий мультик. Його створила Анна Мєшкова, художниця-аніматор, яка навчає дітей мультиплікації, живопису та рисунку.
Читайте також: Українські дизайнери в війну: Katerina Kvit
Весь прибуток від продажу світшотів буде переданий «Фонду Маша» Маши Єфросініної. А також, завдяки проєкту, бренд зможе підтримати українську економіку, забезпечивши роботою майстрів.