Бренд THEO представляє перший осінній дроп
THEO — український бренд експериментального верхнього одягу, який сповідує мінімалістичність в підході до дизайну. У вересні він представив свій перший осінній дроп.
Головне натхнення команди — урбаністика. Поєднуючи її з фірмовим функціональним дизайном, THEO під керівництвом креативного директора Тео Декана створює позачасові речі, що залишаться в гардеробі на багато сезонів. Ключем до ДНК бренду стала денімова куртка Tom Boy, яка з’являється в кожній колекції з новим твістом.
Образи від THEO — це поєднання невимушеності повсякденного одягу та power-силуетів із нотами агендерності, які стирають межі звичних конструкцій. Так до дропу увійшли оверсайз костюми з вивареного деніму зі штучно створеним ефектом зношеності, денімові блейзери, базові топи з м’якої трикотажної тканини, а також знаковий для бренду верхній одяг із екошкіри, яку майже неможливо відрізнити від натуральної.
Колекція вже доступна онлайн на iwanttheo.com.