Бренд WILD HEARTS представив дебютну колекцію
Навішувати зайві ярлики на одяг, присвоювати авторство глобальних трендів, купувати речі бренду через особистість креативного директора… Для бренду WILD HEARTS, що створено молодим анонімнимдизайнером, одяг – це приорітет. WILD HEARTS спілкується мовою моди, а не персонального піару.
Імена у сьогоднішньому світі моди стають гучнішими за лейбли і одяг, але чи не головна місія стильних речей бути самобутніми, нести скриті сенси і дарувати їхньому власнику відчуття самоідентичності та унікальності. Ми маємо дивитися на речі, а не крізь них, помічаючи лише особистостей, які стоять за ними. Мода циклічна, не варто цього цуратися, усі тренди вже давно були придумані, місія creative heads зі світу моди їх довершити та дарувати нове життя.
З таким закликом у світ моди вривається свіжий бренд WILD HEARTS і презентує свою дебютну колекцію. Засновник і дизайнер лейблу впевнений, що речі легко перетворити на витвір мистецтва, надати їм особливого змісту, або просто створити трендову модель, яка буде популярною у масах. Але вся увага має бути прикута до одягу. Саме тому, коли хтось захоче дізнатися більше про головного кріейтора WILD HEARTS, навряд чи це вдасться зробити. Адже молодий дизайнер вирішив залишатися інкогніто. Його головною метою є закохати людей в речі, привернути увагу тих персон, кому це буде дійсно цікаво.
Сам дизайнер каже, що бренд створений для справжніх fashion killas. В такому дусі і вийшла перша колекція: деінде божевільно, деінде просто, деінде екстравагантно, але в будь-якому випадку стильно. Головними кольорами можна назвати чорний і білий, бо 90% колекції виконано саме у цих відтінках: сукні з відкритими спинами, піджаки з вирізами на талії, сексуальні шкіряні брюки, футболки та пухнасте напівпрозоре плаття – основні моделі колекції.
Читайте також: ЛЮДИНА ПРОТИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ: КОЛЕКЦІЯ VETEMENTS ВЕСНА-ЛІТО 2024