Бренд представив лаконічну рекламну кампанію нової колекції, втім, як завжди.
Британський бренд Burberry йде в ногу з сезоном і добре знає, що ніяка осінь не може пройти без їхніх фірмових тренчів. Цього разу лейбл презентував осінньо-зимову колекцію 2021 року, до якої увійшла жіноча лінійка одягу Femininity, а також чоловіча Escapes.
Нова колекція виходить за межі звичного бачення бренду, цього разу креативний директор Burberry Ріккардо Тиші вирішив додати подвійності до лінійки. Він пояснив цю концепцію як демонстрацію самовираження, якого прагнути кожен з нас:
Цей сезон багато в чому присвячений свободі самовираження та важливості дослідження творчих здібностей. Тому в рекламній кампанії я дійсно хотів розвинути цю ідею і зібрати колекцію з двох різних творчих точок зору.
Візуальні ефекти кампейна є поєднанням студійних кадрів і закулісної зйомки, знятої знаменитим дуетом Мерта Алаша і Маркуса Піггота, а також за підтримки фотографа Кріса Роудса. Завдяки такому формату і передається вся суть двоїстості нової колекції.
Я співпрацював з неймовірною Кеті Інгленд над унікальним стилем кампанії, щоб створити красиву та потужну плавність обох зіставних зображень,
– каже Тиші.
Читайте також: Кінематограф та мода: Нова колекція Karl Lagerfeld осінь-зима 2021
Жіноча колекція складається із переосмислених класичних моделей британського пошиття. У силуетах переважають принти Trompe l’oeil і штучне штучне хутро, а сукні з рукавами-накидками прикрашені кольоровими блоками в поєднанні з анімалістичним принтом.
Також у кампейні представлена нова інтерпретація об’ємної сумки та клатчу Olympia.