З 14 по 17 квітня в парижському артистичному кварталі Маре пройде Charity Pop-up Store з 10-ю українськими брендами, серед яких Capsula44, Nitka, Makmar x Foltovych, E.P.P.S. Виручені кошти будуть передані на підтримку українських дітей постраждалих під час війни. Про майбутній захід, діяльність бренду під час війни та плани на майбутнє ми попросили розповісти дизайнерів та власників цих компаній.
Capsula44, Аліна Беглова і Катя Матвієнко
Чи довелося вам змінювати формат та профіль роботи?
Тільки зараз ми починаємо відновлювати свою роботу онлайн на сайті та в Інстаграм. Наш бренд був представлений в офлайн шоурумах Києва та Харкова. Наразі всі локації зачинені. Ми хочемо працювати в нашій країні та робити, що найкраще вміємо – створювати жіночий одяг. А також поширювати українське за кордоном. Тому зараз шукаємо нові варіанти розвитку.
Які антикризові заходи ви прийняли?
Ми перевезли частину нашого одягу з Києва до Вінниці, звідки ми можемо відправляти замовлення у відносній безпеці. У продажі будуть моделі з наявності. Виробництво весняно-літньої колекції, на жаль, було призупинено. Повернемось до створення одягу, як тільки запрацюють виробництва, з якими ми співпрацюємо. Але ми продовжуємо створювати технічні ескізи майбутніх моделей та віримо, що скоро втілимо іх у життя. Ми також знаходимося в пошуку партнерів в Європі. Створили сторінку на Etsy та плануємо активніше розвивати англомовну сторінку нашого сайту. Це допоможе нам продовжувати свою справу та забезпечувати вклад в економіку.
Як ви сприйняли пропозицію взяти участь у Charity Pop-up Store в Парижі?
Навесні 2020 року ми вже брали участь у Pop-up Store в Парижі. Ми були захоплені ідеєю, командою та бажанням популяризувати українське. Завжди пишалися бути українським брендом та створювати у Києві. Capsula44 – це наша душа та мрія, яку ми дбайливо розвивали вже кілька років. Десь на третій тиждень війни ми обговорили з Танею Тукою участь у благодійному Pop-up Store. Швидко підхопили цю ідею та почали думати як це реалізувати. Зараз дуже потрібно об’єднувати наші зусилля для майбутнього нашої країни.
В чому ви находите розраду та як відволікаєтесь від новин?
Аліна: Розмовою з близькою людиною та почути «у мене все добре». Філіжанка кави, як зв’язок зі звичним життям. Повертатись до улюбленої справи та розмірковувати як працювати далі. Домашні тренування та щоденна прогулянка на свіжому повітрі допомагають почувати себе краще, додають енергії. Мені допомагають думки про те, що скоро ми знову зберемося нашою великою родиною вдома, де буде лунати сміх. В цьому стільки життя та добра. Це надає сил та віри у краще.
Катя: Найкраще мене відволікає малювати технічні ескізи в редакторі, навчатися новим технікам. Можу засісти за одну модель та просидіти пів дня. Зараз чекаю також на заготовку для вишиванки, яку буду вишивати вечорами. Крім цього допомагає ванна, посидіти хвилин 20 в теплій, майже гарячій воді. А якщо мені страшно, чи сумно, заряджаюсь думками про “післявоєнний час”, як всією сім’єю зустрінемось в Одесі та як будемо проводити час зі своїм нареченим. А якщо чесно, хочеться, щоб цей страшний сон вже закінчився, і ми почали разом відбудовувати нашу країну.
Nitka, Альона Литвин
Чи довелося вам змінювати формат та профіль роботи?
Зараз ми працюємо лише онлайн і дуже сумуємо за живим спілкуванням с нашими любими клієнтами.
Які антикризові заходи ви прийняли?
Зупинили виробництво літньої колекцій. Чекаємо на закінчення війни.
Як ви сприйняли пропозицію взяти участь у Pop-up Store в Парижі?
Участь у Pop-up Store в Парижі це для нас як ковток свіжого повітря під час війни в Україні. Це можливість знову відчути життя.
В чому ви находите розраду та як відволікаєтесь від новин?
Розраду знаходжу у своїх дітях.
Makmar x Foltovych, Мар’яна Македон
Чи довелося вам змінювати формат та профіль роботи?
Бутик бренду Makmar знаходиться у Києві і наразі ми не можемо розпочати роботу і не маїмо можливості забрати більшу частину речей. Проте нам пощастило, що невеликий склад знаходиться у Львові і тепер працюємо онлайн. Впевнена, що дуже скоро відкриємо свої двері.
Які антикризові заходи ви прийняли?
Ми не зупинили роботу і будемо платити податки.
Як ви сприйняли пропозицію взяти участь у Charity Pop-up Store в Парижі?
З вдячністю, адже це шанс ще раз заявити про Україну! Разом з дизайнером Оксаною Фольтович ми розробили колоборацію футболок та світшотів.
В чому ви находите розраду та як відволікаєтесь від новин?
Сім’я – найголовніше, а ще бажання і можливість допомагати співвітчизникам. Все буде Україна !
E.P.P.S., Ельміра Поляєва
Чи довелося вам змінювати формат та профіль роботи? В чому полягають зміни?
Ми орієнтуємося на потреби та бажання всіх жінок. Зараз майже 80% продажу товару проходить у сегменті онлайн. Доводиться залучати експертів у цій галузі для того щоб зберегти обсяги продажу. Програма лояльності клієнта зараз на першому плані. Розробка спеціальних пропозицій, акцій та знижки для постійних та перших покупців.
Які антикризові заходи ви прийняли?
Ми провели ретельний аналіз ринку, удосконалили CRM-систему та розробили мотиваційні заходи для персоналу.
Як ви сприйняли пропозицію взяти участь у Charity Pop-up Store в Парижі?
Залюбки, і ось чому. Жінки Франції обожнюють плаття, а бренд E.P.P.S – це жіночність, вишуканість та витонченість. Я впевнена, що він викликає багато емоцій у французьких леді та стане одним з улюблених брендів у їх шафі.
В чому ви находите розраду та як відволікаєтесь від новин?
По-перше, я мінімізувала перегляд новин у мережі, також мене надихає те, що 40% від продажів зараз у нас йдуть на потреби нашої армії. По-друге, я обожнюю подорожі. Так з‘являються ідеї та креативні рішення для нових колекцій E.P.P.S. По-третє, якщо я спустошена енергетично, я йду на природу, і там обнуляюсь, заряджаюсь на створення чогось нового.
Charity Pop-up Store буде відкріт на протязі чотирьох днів (14-17 квітня) з 10 до 21 години за адресою: 58 rue Volta, 75003 Paris.
Автор: Тетяна Тука
Фото: пресслужба Capsula44
Читайте також: УКРАЇНСЬКІ ДИЗАЙНЕРИ В ВІЙНУ: FROLOV