Український бренд RITO презентував колекцію, створену у колаборації з художницею Ліліт Саркісян. Головною темою став акварельний малюнок водяної лілії, використаний в принтах на шовкових хустках, лляній сорочці та сукні.У бренді, відомому своїм трикотажем, не вперше працюють з тканинами. Проте цього сезону частина швейних речей збільшилась. Це пов’язано з тим, що втілити ідею з принтом на трикотажі значно складніше, ніж на тканині. До того ж, у літній колекції хотіли використати більш легкі матеріали, як шовк, льон, віскоза.
“У цій колекції мініатюрних картин для RITO я хотіла показати, наскільки крихкий світ, в якому ми живемо. Всі картини написані вручну українською аквареллю у моєму блокноті маленького розміру А5. Перенісши ці тендітні роботи на великі полотна тканин, ми мали на меті показати ці картини майже наскрізно. Цими малюнками я хотіла передати вразливість та впевненість, слабкість та силу, мініатюрність та масштаб, скромність та велич. Це моя історія та історія багатьох жінок, які мають внутрішню силу не схилити голову та не підкоритися обставинам”, – ділиться ідеєю роботи художниця Ліліт Саркісян.
Трикотажна частина представлена фактурними джемперами, смугастими футболками, укороченими жакетами, спідницями довжини міді та штанами з віскози. Усі речі можна поєднувати і носити сетами. Кольорова гама колекції повторює відтінки флористичних картин Ліліт: насичений ягідний, яскравий помаранчевий, ніжний світло-рожевий, а також глибокий зелений колір листя та блакитний відтінок, який нагадує небо.
“В українських легендах водяна лілія – символ дівочих чарів, чистоти. Вона відкривається на воді, ніколи не забруднюється. У лілії закладено магічний символ жіночності. Вона вважалася оберегом від недуг – висушені кореневища лілії вкладали в ладанку і носили біля серця як амулет. Її ще називали русалчин квіт”, – розказує дизайнерка бренду Альона Пікуль.
Фотограф – Назар Чорний, стиль – Діана Онацька
Читайте також: ХАРКІВСЬКІ БРЕНДИ, ЯКІ ПРОДОВЖУЮТЬ РОБОТУ ПІД ОБСТРІЛАМИ ТА ЯКІ МОЖНА ПІДТРИМАТИ ОНЛАЙН