UA
RU

DEBI: Шоукейс українських дизайнерів в рамках Mercedes-Benz Fashion Week Tbilisi

Редагувати переклад

Концепт стор NE.KLASSIKA обʼєднались з Kvitka Agency для проведення шоукейсу українських митців та дизайнерів DEBI в Тбілісі з 4 по 16 травня.

Перша частина DEBI розпочнеться з корнера в рамках Mercedes-Benz Fashion Week Tbilisi 3-4 по 8 травня.

DEBI: Шоукейс українських дизайнерів в рамках Mercedes-Benz Fashion Week Tbilisi-Фото 1

А вже 8 травня під дахом концепт стору NE.KLASSIKA відбудеться шоукейс для гостей MBFWT, який продовжиться у форматі рор-uр до 16 травня. 

Україна і Грузія завжди були близькими країнами. У перекладі з грузинської мови, «debi» означає «сестри», тож це є символ єдності й дружби двох країн. Я хочу познайомити грузинських жінок з українськими дизайнерами та показати їм, наскільки вони талановиті. Я дуже вдячна засновниці MBFWT Софії Чконії, яка підтримує українські таланти і допомогла у реалізації шоукейсу,

— розповідає співвласниця NE.KLASSIKA та засновниця бренду SAYYA, Люба Макаренко.

Учасниками DEBI стануть 19 українських брендів, які представлять товари для дому, ювелірні вироби, парфумерію та одяг з акцентом на ручну роботу та стале виробництво.

Засновниця Kvitka Agency, Аля Гонта, розповіла: «Наша мета — показати творчість українських дизайнерів та митців, які створюють унікальні вироби, де поєднуються традиційні ремесла, культурні коди та новітні технології, звертаючи особливу увагу на сталість у виробництві«.

Ha DEBI будуть представлені такі бренди: BOBKOVA, NADYA DZYAK, TG Botanical, POUSTOVIT, LESSLESS, OMELIA, KSENIASCHNAIDER, SAY YA, Luvi, Vika Adamskaya, Moon Lingerie, YAKUSH, Dukachi, PALAŸE SVICHKA, My Sleeping Gypsy, Цвіте Терен, L’atelier du parfum Nol, Kate Kore a Myr na stoli.

POUSTOVIT звертає увагу на сакральні елементи української національної спадщини під призмою сучасності. MY SLEEPING GYPSY підтримує місцевих ремісників, просуваючи традиційні техніки та культурні цінності. Нещодавно вони розробили «Насипанку» — інноваційну тканину, яка виготовлена з перероблених матеріалів.

LUVI з трепетом трансформує спадщину минулого у надбання теперішнього. Досліджуючи історію мистецтва та старовинні техніки ручного пошиття та оздоблення одягу, дизайнерки виокремлюють ті елементи, що знаходять відгук у сучасному сприйнятті.

Читайте також: ГУРТ TVORCHI І UNITED24 ЗБИРАЮТЬ КОШТИ НА ЗАКУПІВЛЮ ІНКУБАТОРІВ

Рафінований повсякденний одяг є фундаментом філософії BOBKOVA, а базові речі бездоганного крою — головні герої кожної колекції, створені для сталого гардеробу поза часом. 3 обрізків тканини та залишків вʼязаного матеріалу майстрині створювали нові вироби та декоративні деталі у техніках печворк та вʼязання гачком, відомих і практикованих століттями в українському селі. Переробка допомагає ательє мінімізувати відходи і розвивати сталий підхід.

OMELIA був заснований, щоб дати використаним речам друге життя, тому переробляє вінтажні та стокові сорочки. Бренд не ставиться до людей по-різному, залежно від їхньої статі чи зовнішнього вигляду.

Щодо джинсового одягу, переробленого в стилі печворк, та аксесуарів, KSENIASCHNAIDER — це бренд, який глибоко занурений в етику відповідальної моди. «Сталий розвиток не тільки формував ДНК KSENIASCHNAIDER, але є основним принципом, який лежить в основі кожного створеного виробу,»

— зазначає засновниця бренду Ксенія Шнайдер.

Тетяна Чумак, засновниця TG Botanical, досліджує технології виробництва тканин з кропиви, льону, конопель та контролює виготовлення продукції з моменту появи на українських полях перших паростків. Команда TG Botanical використовує експериментальні методики фарбування тканин рослинними пігментами, отриманими з квітів пижма, жолудів, лушпиння цибулі та кавових зерен для створення нових колекцій.

Статьи по теме