UA
RU

Etnodim презентує художню колекцію вишиванок

Одній з них заздрив Анрі Матісс. Інший втратив голос у дитинстві і був німим, але його роботи говорили за нього. Третя заснувала стиль “ар-деко” і мала фундаментальний вплив на Європейське мистецтво. А когось у москві звинуватили в "українському націоналізмі". Казимир Малевич, Олександра Екстер, Іван-Валентин Задорожний, Олександр Саєнко, Іван Приходько, Юлія Гушул, Ганна Собачко-Шостак, Василь Корчинський – герої нової колекції головного українського бренду вишиванок Etnodim. 

Etnodim

Вишиванки завжди говорили про почуття та цінності українців: Дерево життя, родючість землі, чоловічу і жіночу сили. Час іде, цінності залишаються, але вони набувають нових образів і сенсів. Etnodim створює вишиванки нашого часу і своїми орнаментами говорить про сучасну Україну. В колекціях бренду є вишиванки, присвячені Розстріляному Відродженню, Криму, Квітам України, київським каштанам і унікальній українській мозаїці. 

Нині Etnodim презентує нову історію, натхненну Мистецькою спадщиною України. У ній відроджуються і знаходять нове, сучасне прочитання мотиви й візерунки, закарбовані в генетичній памʼяті кожного українця – роботи художників, які прославляли і продовжують прославляти нашу країну у світі. 

“До кого ми звернулися сьогодні? Хто вони? Творці культурної картини України. Ті, хто надихає наших дизайнерів. Ті, що продовжують давати поштовх та життя всьому українському. Так само як музеї та галереї зберігають цінні картини, тепер і ми маємо власну художню колекцію, якою хочемо поділитися з вами”, – команда Etnodim.

До художньої колекції увійшли сім вишитих суконь, шість вишиванок і лляна камізелька – у кожній з них збережений почерк, особлива стилістика і кольори автора, якому вона присвячена. 

Лляний сарафан з аплікацією та вишивкою Malevych нагадує роботи Казимира Малевича, який працював у стилі супрематизму. Прямі геометричні фігури добре прослідковуються у верхній частині виробу та по низу сарафану. 

Коротка сукня Ekster із довгими широкими рукавами складається з різних яскравих кольорів тканин, чітких та різких ліній, що підкреслюють неповторний стиль художниці. Два плаття-міні із вишивкою Prykhodko – жовте і блакитне –  натхненні світоглядом і роботами художника Івана Приходька, його чесним і наївним поглядом на життя, безмежною і щирою любов’ю до України та її природи. 

Довга біла сукня з яскравими фантазійними квітами Sobachko виконана у яскравих кольорах, притаманних стилю художниці Ганни Собачко-Шостак, яка представляла народний футуризм. 

Сукня-сарафан з поясом із китицями і сорочка із коротким рукавом Gushul натхненні яскравими та життєрадісними роботами художниці Юлії Гушул, в яких відчувається зв’язок з природою і з чимось надприродним. 

Лляні вишиванки Korchynskyi, представлені в бежевому і зеленому кольорах, зберігають мотиви робіт художника Василя Корчинського, зокрема лаконічність і вишуканість витинанки, його улюбленої техніки.

Сорочка із довгими рукавами Saenko виконана у стилі та кольорах, притаманних художнику-графіку. У своїх мозаїках автор зображував природу, тож на сорочці можна знайти її елементи: лелеки, листя очерету та інші рослини.

Лляна сукня із рукавами-ліхтариками і камізелька Zadorozhniy – омаж художнику Валентину Задорожньому, який працював у стилях реалізму і неофольклоризму та вирізнявся оригінальністю композиції, досконалими малюнками і гармонією кольорової гами.

Etnodim 7

Etnodim 6

Etnodim 3

Etnodim 2

Etnodim 1 

Etnodim 4

Об’єднуючи у своїх вишиванках імена геніальних українських митців, Etnodim символічно випускає колекцію до Всесвітнього Дня вишиванки – свята, яке в умовах війни з росією і неймовірної об’єднаності українського суспільства стає черговим приводом заявити про силу і волю українського народу, вічність і безсмертність нашої культури, красу і безмежний талант наших людей. 

Художня колекція Etnodim доступна на сайті бренду Etnodim.com.ua, а також у Київському магазині за адресою Верхній Вал 58/28. Частину прибутку команда Etnodim  спрямовує на допомогу Збройним силам України. Від початку повномасштабної війни бренд уже передав українській армії 550 тисяч гривень із отриманого прибутку і ще 500 тисяч із проєкту донатів на сайті.

Читайте також: ВИШИВАНКА В МОДІ. ВЖЕ БІЛЬШЕ 100 РОКІВ.

Статьи по теме