From Tradition to Transition: COVER презентує свій маніфест
COVER представляє розширене позиціонування та стає брендом неокласичного одягу для жінок та чоловіків. Бренд створив маніфест, що транслює свою позицію: боротьбу зі стереотипами, які лише обмежують самобутність людей та наголошують, що вона є спільною, незалежно від гендеру. Щоб донести це, бренд закликає не зважати на суспільні деструктивні фрейми та кидати їм виклик, відважно транслюючи свою автентичність людям довкола.
“Із розвитком бренду, я зрозуміла, що насправді стереотипи не привʼязані до гендеру та усвідомила, що у нашому світі вони переслідують усіх. Рожеве – для дівчат, блакитне – для хлопців. Кухня – для жінок, бізнес – для чоловіків.
Стільки поганого довкола відбувається саме через заперечення вибору інших. У сучасному суспільстві ми маємо святкувати індивідуальність кожного, а не намагатись влізти в рамки звичних традиційних шаблонів. Це надихнуло нас стати брендом для всіх. Ми ніколи не були суто про одяг, адже формуємо спільноту однодумців та хочемо допомогти їм обійняти власний шлях.” – ділиться Анастасія, СЕО та креативна директорка бренду.
У рамках розширення позиціонування бренд випустив дроп “Flagman”: це колекція костюмів, що символізують підтримку тих, хто перебуває на шляху самоприйняття. Під гаслом «From Tradition to Transition«, ці костюми уособлюють злиття традицій та сучасності, відображаючи перехід від минулого до майбутнього, зі збереженням власної сутності. Дроп характеризується українськими давніми силуетами в неокласичній інтерпретації, що перегукується зі східним мінімалізмом: у дроп ввійшли блейзери різної довжини для чоловіків та жінок, топи, штани та сорочки. Особливість колекції полягає в її функціональності – усі айтеми створені з однієї тканини і доповнюють одне одного для цілісного образу, а також комбінуються між собою.
COVER переконані, що на шляху до змін та трансформації суспільства, усім пора прийняти вибір інших людей. Бренд закликає однодумців долучитись до спільноти амбітних людей, що не бояться бути вірними собі.
Читайте також: ANNA OCTOBER X J.CREW ПРЕЗЕНТУЮТЬ СПІЛЬНУ КОЛЕКЦІЮ