Gaptuvalnya представляє весільну колекцію «ВÍНО», яка поєднує традиційні елементи та сучасність
Український бренд Gaptuvalnya, що зберігає та переосмислює українські етнічні мотиви, інтегруючи їх у сучасний контекст, запускає весільну колекцію «ВÍНО». Новий дроп віддає шану багатій культурній спадщині України, водночас оспівуючи такі поняття як кохання та шлюб.
«Ця колекція весільна, бо вона нагадує про традиційну спадщину, яку ми забуваємо, бо несучасно або не знаємо, як адаптувати. Але традиція не може бути сталою, вона змінюється і нам важливо показати, що весілля — як частина української культури — може поєднувати в собі і минуле, і сьогодення«, — розповідає Наталя Гергелюк, засновниця бренду Gaptuvalnya.
Колекція передає суть українських звичаїв, використовуючи низку деталей, що притаманні традиційному народному костюму — каламайковий пояс, восковиці для вінка і ґуґля – пальто нареченої. Колекція складається з шести позицій — це п’ять варіантів суконь у різній довжині та брючний костюм. Весь одяг прикрашений білою вишивкою по білому полотну, що підкреслює сучасний характер дизайну.
Назва «ВÍНО» походить від давньої української традиції дарування приданого. Звичай приданого символізує процвітання, взаємоповагу та незалежне фінансове становище жінки в сім’ї. Етно-бренд Gaptuvalnya прагне зробити етнічні елементи якомога більш популярними у весільних образах.
Засновниця присвятила запуск колекції дню народження своєї бабусі. Саме бабусине ставлення до народної спадщини та вміння передати цей інтерес онуці стали основою для створення бренду.
Читайте також: SMALL TALK: АЛІНА ТА ДМИТРО СЕРДЮКИ, ЗАСНОВНИКИ BYME ПРО КОЛЕКЦІЮ “БЕРЕЗІЛЬ”, НАТХНЕННУ ЛЕСЕМ КУРБАСОМ