Сьогодні на перемогу працює кожен українець і представники креативної індустрії не виняток. Українські модні бренди Gasanova, Kachorovska, Must Have, Anoeses, Santa Brands, Nadya Dzyak та Gaptuvalnya, а також PR-агенція White Rabbit Agency, флористична крамниця Квітер та бренд ароматів для дому Poetry Home приєднались до проєкту «Один день на перемогу» від фонду Freedom & Humanity. В рамках цієї благодійної ініціативи бізнеси перераховують на потреби ЗСУ свій прибуток за один робочий день або суму, яку компанія зазвичай витрачає на оплату праці за один робочий день.
Всі зібрані кошти підуть на тактичну медицину та військове спорядження, необхідне нашим захисникам на передовій.
«Ми щиро дякуємо всім креативним бізнесам, що доєднались до проєкту “Один день на перемогу” за довіру та підтримку. Це саме той випадок, коли краса рятує світ. А якщо точніше — життя наших захисників», — каже співзасновниця фонду Анна Білик.
Фонд Freedom & Humanity було створено вже під час повномасштабного вторгнення. Головна мета фонду — забезпечити військових необхідним екіпіруванням. Це бронежилети, шоломи, дрони, рації, тепловізори, аптечки, обладнання і медикаменти для мобільних та польових шпиталів, опорних лікарень.
За час роботи команда Freedom & Humanity передала на фронт 15 автомобілів, 27 сучасних дронів, 1344 імпортних бронежилети IV класу захисту, 100 рацiй для забезпечення зв’язку, 337 аптечок, 22 медичних рюкзаки. Про свою діяльність фонд регулярно звітує на своєму сайті на в соцмережах.
Читайте також: (НЕ)СЛАБКА СТАТЬ: БРЕНД TAKAYAK ПРИСВЯТИВ КОЛЕКЦІЮ УКРАЇНСЬКИМ ЖІНКАМ